Tarom anunță schimbări majore la rezervarea biletelor: "Este prima investiție de substanță pe care Tarom o face în ultimii 10 ani"
Compania Tarom anunță că va investi masiv, după 10 ani, în infrastructura IT, în vederea dezvoltării unei platforme de comunicare cu clienții și pasagerii.
Compania Națională Tarom anunță că va investi masiv, după aproape 10 ani, în infrastructura IT, lansând licitații deschise pentru achizițiile aferente implementării sistemului central de interfațare cu clienții.
Prin implementarea noilor soluții integrate IT se va crea o veritabilă revoluție în sistemul de rezervări al companiei.
Mai precis, este vorba despre rezervări mai rapide, orientate în jurul așteptărilor pasagerului, despre un acces mai facil și mai rapid la destinațiile frecvente, despre dezvoltarea și comunicarea eficientă a unor oferte comerciale avantajoase și nu în ultimul rând, despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reală cu clienții și pasagerii Tarom.
Tarom investește într-un centru de performanță în ceea ce privește infrastructura hardware și de aplicații.
Cu alte cuvinte, după implementarea proiectului, compania va beneficia de un nucleu software, total integrat, care să schimbe fundamental modul în care Tarom își gestionează resursele.
"Este prima investiție de substanță pe care Tarom o implementează, în ultimii 10 ani, în domeniul IT.
Avem așteptări mari de la acest sistem integrat, care suntem siguri că va reinventa felul cum Tarom își gestionează resursele, activele și timpul", a specificat directorul general al companiei, Werner Wolff.
Referitor la avantajele implementării sistemului nou de relaționare cu clienții, Wolff a declarat că este vorba despre un veritabil salt în timp în ceea ce privește accesul companiei la tehnologie.
"Compania noastră este obligată să facă un salt în timp și să recupereze ceea ce a pierdut în ultimii ani în materie de satisfacție a clienților, de comunicare, de deschidere și eficiență.
Pasagerii noștri trebuie să știe că soluția integrată IT li se adresează. Vorbim despre dezvoltarea unui nou Call-Center eficient, de un sistem unitar de prelucrare a datelor, de deschiderea posibilității utilizatorilor de a-și crea conturi pe platforma noastră on-line.
În paralel, soluțiile de business intelligence vor permite managementului companiei să cunoască în orice moment care sunt costurile, veniturile, gradul de încărcare al curselor și bineînțeles profitabilitatea", a anunțat Werner Wolff.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰