Video

ANRE pune la dispoziția cetățenilor un call center pentru aflarea informațiilor privind liberalizarea pieței energiei electrice

De Iulia Pop.
Publicat: 07.01.2021, 14:15.
Actualizat: 07.01.2021, 14:20

După ce oamenii au stat ore în şir la cozi ca să afle cum să încheie un contract pe piața liberă de energie electrică, abia acum Autoritatea Naţională de Regmenetare în Energie le vine în ajutor prin înfiinţarea unui call-center. De astăzi, experţii vor acorda consiliere tuturor consumatorilor casnici care au nevoie de lămuriri şi explicaţii.

Numărul de telefon este 0374.554.265 și poate fi accesat de luni până duminică între 08 - 18.00. Astfel, ANRE a pus la dispoziția clienților specialiști care să le răspundă la toate întrebările pentru că liberalizarea pieței energiei electrice a adus foarte multe necunoscute. Până și autoritățile sunt în impas.

Ministrul Energiei a declarat că acum se lucrează la identificarea celor are fac parte din categoria consumatorului vulnerabil care, după intrarea în vigoare a legii, să beneficieze de subvenții.

Ministrul Virgil Popescu a adăugat că a căutat soluții pentru ca fiecare cetățean să beneficieze de servicii de calitate și la prețuri foarte bune. Propunerea sa a fost deja verificată cu Consiliul Concurenței și comunicată ANRE și prevede faptul că oamenii nu vor trece obligatoriu în serviciul universal, care este mai scump.

Le va fi oferită, așadar, posibilitatea să intre direct pe rpețul concurențial, cel mai ieftin tarif al companiei la care sunt abonați în prezent și abia apoi, dacă nu le convine, să-și găsească un alt furnizor.

Descarcă aplicaţia Observator News din Google Play sau App Store şi fii la curent cu ştirile momentului din România şi din lume.