Video "Blestemul" podului de la Brăila continuă. S-au stricat ambele benzi pe un sens
De parcă nu era de ajuns, podul de peste Dunăre se topeşte acum din cauza căldurii şi a traficului greu. Ambele benzi de pe sensul spre Brăila sunt pline de valuri în asfalt. Aşa că urmează acum a patra reasfaltare de la inaugurarea Golden Gate-ului românesc, un proiect parcă blestemat.
De la inaugurare, Golden Gate de România este un şantier continuu. Această bandă de circulaţie era plină de valuri în asfalt încă de acum câteva săptămâni. Aşa că a fost închisă pentru reparaţii. Doar că….surpriză! S-a stricat şi banda a doua.
Tot traficul a fost deviat pe banda 2, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. asa arata asfaltul in acest moment pe toata lungimea podului. Până acum, prima bandă de pe sensul Tulcea-Brăila a fost reasfaltată de trei ori. Un coşmar pentru şoferii care tranzitează podul suspendat peste Dunăre.
"Blestemul" podului de la Brăila continuă. S-au stricat ambele benzi pe un sens
"Mi s-a întâmplat de n-am plătit o rovinietă şi mi-a venit 58 milioane amendă acasă. pretentii sunt, dar calitate foarte slabă" . "Greutatea maşinilor mari, ele trebuie cântărite aici şi dincolo aşteptate cu sancţiunea, altceva n-ai ce să faci că dacă nu pui restricţii de tonaj aşa o să se întâmple tot timpul". "Nu verifică nimeni, nu văd niciun fel de control al greutăţii", spun şoferii.
- Lucrări fără sfârşit la podul peste Dunăre. După ce s-a stricat banda 1 pe sensul Tulcea - Brăila, au...
- "Golden Gate-ul" românesc a ajuns un dezastru. Bucăţile de asfalt de desprind cu mâna. Constructorul italian...
- Au apărut noi fisuri şi tasări la Golden Gate-ul românesc. Drumul s-a stricat din nou şi ar putea fi reasfaltat....
"Aici ar trebui să fie ISCTR-ul să cântărească acele camioane, dar acel pod e făcut şi pentru trafic greu. Acest pretext al traficului greu care strică asfaltul pe pod e unul fals. E o nouă sesiune de reparaţii punctuale, aceasta nu e soluţia definitivă pe care antreprenorul italian încîă nu ne-a prezentat-o", a declarat Alin Șerbănescu, CNAIR.
Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier susţine că într-un an au făcut 49 de controale în zona podului de peste Dunăre şi au dat peste 110 amenzi cu o valoare totală de aproape un milion de lei. Inutil. Drumul trebuie refăcut complet.
Odată cu decopertarea a fost stricat şi unul dintre straturile de hidroizolatie ale podului. Astfel de bucăţi rupte pot fi întâlnite pe toata lungimea lui.
Iar proiectul de o asemenea anvergură nici nu este gata în totalitate. Drumul de legătură spre Jijila nu s-a deschis nici acum, iar lucrarea nu este recepţionată. Problemele la acest pod se ţin lanţ de anul trecut, din luna iulie. Au fost identificate, de-a lungul timpului, fisuri, tasări, dar şi şuruburi desprinse din parapeţi.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰