Antena Meniu Search
x

Video Circul de pe Centura Capitalei continuă. Peripețiile muncitorilor care au venit să rezolva problema pilonului de pe prima bandă

Constructorii români au inventat pasarela pietonală care duce nicăieri. Mai mult chiar, pilonul construcţiei de pe şoseaua de centură a Capitalei a fost ridicat chiar pe o bandă de circulaţie. Totul e conform proiectului, susţin autorităţile. De vină ar fi lucrătorii care au trasat marcajele aşa că, la solicitarea poliţiei, a fost mutat axul drumului. 

Greta Neagu
de Greta Neagu

la 17.01.2023, 19:59

Vezi și

Trei firme se ocupă încă din 2011 de modernizarea unei porţiuni de centură din zona Chitila. De ceva vreme, şoferii au putut să admire o inovaţie unică în materie de trafic.

Greta Neagu, reporter Observator: Piciorul acestei pasarele "muşcă" din jumătate de bandă de circulaţie, astfel că şoferii merg acum pe una şi jumătate în loc de două, aşa cum este prevăzut în proiect. Mai sunt câteva ore până când muncitorii de la drumuri vor veni în teren pentru a remedia situaţia, mai exact pentru a redesena benzile de circulaţie.

La sesizarea poliţiei, Compania de Drumuri a trimis o echipă să dreagă busuiocul. Prima misiune: mutarea parapetelor pentru a stabili axul drumului. Doar că, stâlpul rămâne în continuare în calea şoferilor.

Greta Neagu, reporter Observator: Ne-am întors dimineaţă să vedem ce au făcut muncitorii de la drumuri peste noapte. Se pare că nu mare lucru. Jumătatea de bandă a rămas la fel. În schimb, s-au apucat acum de curăţat partea de lângă carosabil - culmea, într-un loc în care balustrada nu poate fi modificată.

Pe acelaşi subiect

Explicaţia e una tipic românească

 Pe hârtie, toate arătau bine. În teren însă, a ieşit fix ce se vede.

Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: Acolo este o poveste mai lungă şi mai plină de suspans în sensul în care contractul a fost semnat undeva în 2011, în 2015 a fost aprobat proiectul. A fost reziliat în 2017. S-au dus în instanţă, instanţa a decis să aducă înapoi constructorul. TAIE Constructorul în continuare nu lucrează, mai ales că a intrat şi-n insolvenţă. Practic, îl paşte o nouă reziliere.

În proiect a fost prevăzută şi o staţie de autobuz. Care acum nu există, aşa că pasarela - şi ea o construcţie încă neterminată - duce doar spre...şinele de tren.

Alexandru Vîlvoi, specialist în infrastructură: Din păcate avem un nou exemplu de expresia "România lucrului bine...neterminat". Nici centura, lărgirea la două benzi pe sens, nu este finalizată. Ea este dată în folosinţă încă din 2017, dar nu are strat de uzură.

Pasarela va rămâne în acelaşi loc, încurcând şoferii, până când lotul de pe şoseaua de centură nu va fi preluat de către o altă firmă. Compania de Drumuri speră ca acest lucru să se petreacă în acest an.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Evenimente » Circul de pe Centura Capitalei continuă. Peripețiile muncitorilor care au venit să rezolva problema pilonului de pe prima bandă