Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Deşi suntem abia la mijlocul lui noiembrie, magazinele au dat startul reducerilor de Crăciun

Cum să atragi clienţi după cele mai mari reduceri ale anului? Simplu: scoţi la vânzare globuri, luminiţe şi anunţi discount-urile de Crăciun. Până la sărbători e mai bine de o lună, dar se pare că strategia retailerilor funcţionează.

de Andra Mitu

la 17.11.2020 , 20:29

  • Magazinele au dat, mai devreme, startul reducerilor de Crăciun.
  • Cele mai importante știri ale zilei sunt la Observator 19, Antena 1.

Deşi suntem abia la mijlocul lunii noiembrie, magazinele din Capitală au scos la vânzare artileria grea: ghirlande de Crăciun, globuri şi luminiţe multicolore.

Laura Nicolau, marketing manager: "Am decis să demarăm mult mai devreme introducerea colecției de Crăciun. Prețurile sunt destul de accesibile. Poți lua un cadou simbolic de la 9-10 lei și poți cumva ajunge într-o plajă destul de accesibilă 100 – 200 lei".

Client: "Am intrat pentru niște agrafe de păr, dar m-a furat peisajul. E plăcut, interesant".

Vezi și

În mod normal, decoraţiunile pentru Crăciun apăreau în vitrinele magazinelor la început de decembrie. De această dată, pentru a-şi mai recupera din pierderile generate de pandemie, au devansat termenul.

Tânără: "Lumea găsește puțină alinare în a cumpăra articole de Crăciun și a-si impodobi casa puțin mai devreme".

Reporter: "Intenționați și dumneavoastră să vă decorați casa un pic mai devreme anul acesta?"

Tânără: "Da, chiar aștept cu nerabdare 1 decembrie și vom decora casa mai devreme".

Şi magazinele de jucării au dat startul reducerilor de iarnă, spre bucuria copiilor.

Monica Badilă, director magazin jucării: "Se găsesc produse cu reducere de până la 30 la sută. Cel mai ieftin produs e 20 lei, iar cel mai scump produs ajunge la 4000 lei".

Chiar şi cu aceste promoţii, multe dintre magazinele din centrele comerciale vor încheia anul pe minus. În schimb, pentru cele din mediul virtual criza medicală a însemnat de fapt o oportunitate. Cele peste 1.500 de magazine prezente pe o platformă de comerţ online au raportat creșteri de aproape 50% în valoarea vânzărilor în weekendul prelungit dedicat campaniilor de Black Friday și Cyber Monday. Creșterea echivalează pentru multe dintre aceste magazine cu vânzările dintr-o lună medie.

 Arthur Rădulescu, CEO platforma e-commerce: "Nu a fost doar o toamnă a reducerilor, a fost un an al reducerilor. În 2020 retailerii online au făcut tot felul de reduceri și campanii speciale. Creșterile au fost constante și relativ mari – de 30 – 40 chiar și 50 la sută".

Experţii estimează că la finalul anului vânzările online vor ajunge la 6 miliarde de euro. Cu 40% mai mari ca-n 2019.

Andra Mitu Like
Comentarii


Întrebarea zilei
Vă consideraţi dependent de telefonul mobil?
Observator » Evenimente » Deşi suntem abia la mijlocul lui noiembrie, magazinele au dat startul reducerilor de Crăciun