Reacția Jerry's Pizza după reținerea lui Andrew Tate şi Tristan Tate
Reținerea pentru 24 de ore a lui Andrew Tate și a fratelui său a dat naștere unui val de reacții pe rețelele sociale. Pe lângă sprijinul pe care l-au primit din partea fanilor, cei doi au devenit ținta ironiilor, alimentate de speculațiile că autoritățile din țara noastră ar fi folosit un clip video în care apar două cutii de pizza pentru a stabili dacă cei doi milionari se află în România. La câteva ore după ce știrile pe această știre a ajuns virală, Jerry's Pizza a venit cu o reacție oficială pe această temă, spre deliciul urmăritorilor din mediul online.
Reacția lanțului de restaurante a venit la doar câteva ore după știrea în care a fost anunțată reținerea celor doi. Astfel, pe contul oficial de Facebook al companiei a fost postată o imagine în care apare o cutie de pizza, cu logo-ul faimos și un mesaj în limba engleză: "We Got Taste". Totuși, după cum au atras atenția mai mulți fani, în realitate, e vorba despre un mesaj ascuns la vedere.
Mai exact, litera "S" este ușor ștearsă, astfel încât mesajul "We Got Taste" se transformă în "We Got Tate", care în limba română poate fi tradus ca "L-am prins pe Tate".
- "Matrix şi-a trimis agenţii". Mesaj sfidător al lui Andrew Tate pe Twitter, după ce a fost reţinut de DIICOT
- Ce scrie presa străină de reținerea lui Andrew Tate. Ar fi fost "dat de gol" de o cutie de pizza din România și...
- Andrew și Tristan Tate, reținuți de DIICOT pentru trafic de persoane și viol. Cei doi frați ar fi fost ajutați...
În mediul online rolul pe care lanțul de restaurante l-ar fi jucat în arestarea lui Andrew Tate a fost imediat exploatat de către cei care au vrut să facă ironii. Astfel, una dintre postările care au strâns câteva mii de reacții a schimbat sloganul Jerry's Pizza pentru a spune: "Te vom trimite la închisoare pentru trafic de persoane sau pizza ta va fi gratis", o glumă care face trimitere la o formă de publicitate a pizzeriilor.
Chiar dacă gluma a fost pe placul multor dintre fanii Jerry's Pizza, unii dintre cei care au comentat au subliniat reacția lentă a echipei de marketing: "Tocmai ați primit o oportunitate de marketing care apare o dată la 100 de ani, de care multe companii din afară s-ar folosi imediat. Sper să nu o irosiți... (și dacă o folosiți, dați-mi o pizza gratis pentru sugestie)".
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰