Tânăr taximetrist, mort după ce a mâncat de la un fast-food. Medicii nu-şi explică acest caz
Moartea inexplicabilă a unui tânăr de 23 de ani din Focşani declanşează anchete în lanţ. Băiatul a mâncat la un fast-food din oraş şi imediat a simţit că i se face rău. A ajuns de urgenţă la spital, dar medicii nu l-au putut salva.
Moartea inexplicabilă a unui tânăr de 23 de ani din Focşani declanşează anchete în lanţ. Băiatul a mâncat la un fast-food din oraş şi imediat a simţit că i se face rău. A ajuns de urgenţă la spital, dar medicii nu l-au putut salva. Nimeni nu ştia ca tânărul să aibă probleme de sănătate. În plus, nici cei cinci doctori care l-au îngrijit nu înţeleg ce i-a pus capăt vieţii.
Teodor era taximetrist în Focşani şi în noaptea de luni spre marţi a intrat în cursă. La ora 3 dimineaţa, a luat o pauză împreună cu un coleg şi au mers să mânînce la un fast-food din oraş. După 20 de minute, tânărul a simţit că i se face rău şi a plecat spre casă.
Pentru că starea lui se agrava, tânărul a plecat la spital. Le-a spus medicilor că are greţuri, vărsături şi crampe abdominale. Cinci doctori l-au consultat: cel de la UPU, un chirurg, un gastroenterolog, un infecţionist şi un cardiolog. Nu a răspuns la niciun tratament şi de la o oră la alta s-a simţit tot mai rău. Într-un final, a fost mutat la Terapie Intensivă.
Analizele făcute nu au arătat un pericol iminent. Ba chiar investigaţiile medicale au avut rezultate bune.
Colegul taximetristului spune că "era sănătos. Nu părea să aibă probleme, mai ales că era si mai solid, mai dezvoltat".
Mai multe răspunsuri vor veni după efectuarea necropsiei. Până atunci, familia şi prietenii tânărului cer explicaţii. Tatăl său a mers la Poliţie şi a făcut o plângere penală pentru a afla cine este vinovat de moartea băiatului.
Pe lângă ancheta penală, inspectorii sanitari fac propriile verificări. Rezultatele analizelor vor fi gata peste câteva zile.
Reprezentanţii localului promit că "vom oferi tot sprijinul nostru autorităţilor implicate în investigarea acestui caz, punându-le la dispoziţie toate informaţiile de care vor avea nevoie".
Fast-food-ul este deschis de apropae un an şi până acum Protecţia Consumatorului nu a primit reclamaţii de la clienţi.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰