Sute de turiști britanici, BLOCAȚI la București, după ce compania care trebuia să-i ducă la Glasgow a anulat zborul. Oamenii au aflat că următoarea cursă e disponibilă peste o săptămână
Sute de turiști britanici sunt blocați în România, după ce compania Wizz Air a anulat zborul care trebuia să-i ducă la Glasgow, fără să le ofere o alternativă, scrie Daily Mail.
Sute de turiști britanici sunt blocați în România, după ce compania Wizz Air a anulat zborul care trebuia să-i ducă la Glasgow, fără să le ofere o alternativă, scrie Daily Mail.
Update "Aeronava care trebuia să opereze zborurile Wizz Air W6 3017 Otopeni - Glasgow și W6 3018 Glasgow - Otopeni din data de 28 august a fost supusă unei inspecţii tehnice neprogramate. Inițial, inginerii au prevăzut doar o întârziere, însă inspecţia a durat mai mult decât se aștepta, iar compania aeriană a fost nevoită să anuleze zborurile. În conformitate cu politica WIZZ şi cu practicile companiilor aeriene, pasagerilor li s-a oferit fie posibilitatea reprogramării rezervării, gratuit, pe următoarele zboruri Wizz Air sau o rambursare completă. De asemenea, compania a oferit cazare și vouchere de alimente pentru acei călători care au ales să aştepte umătorul zbor. Mai mult decât atât, compania a informat pasagerii cu privire la drepturile lor, în conformitate cu legislaţia UE privind compensaţia, precum și cu felul în care se pot înscrie pentru compensare. Wizz Air menține în permanenţă dialogul cu pasagerii afectaţi de situaţie și continuă să se asigure că nevoile lor sunt satisfăcute. Wizz Air își cere sincer scuze tuturor pasagerilor ale căror planuri de călătorie au fost afectate de această situaţie, însă siguranța -a pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor - este prioritatea numărul unu a companiei", au transmis reprezentaţii companiei aeriene, într-un comunicat de presă.
Avionul companiei Wizz Air trebuia să plece luni, 28 august, însă, din cauza unor probleme legate de mentenanță, cursa a fost anulată.
Potrivit sursei citate, oficialii companiei le-ar fi spus acestora că următoarea cursă disponibilă către Glasgow va fi abia săptămâna viitoare.
Unul dintre pasageri, Bob Jamieson, 70 de ani, a scris pe Facebook că a fost nevoit să se cazeze la un hotel de lângă aeroport și că ar fi apelat la serviciile de urgență pentru medicamente, deoarece insulina sa se epuizase.
"Întreaga situație este nebună. Am așteptat cursa de ora 22:00, dar avionul nu a mai venit. Oamenii au devenit nervoși. Eram peste 200 de persoane. Ni s-a spus să ieșim din aeroport și apoi să intrăm din nou, inclusiv să trecem punctele de securitate. Ne-am dus cu toții, cu bagaje cu tot, în celălalt capăt al aeroportului. Pe la ora 1, copiii deja plângeau. Era o nebunie. Și apoi am fost anunțați că zborul a fost anulat. Apoi, am fost trimiși din nou la biroul companiei Wizz Air, unde a primit permise de zbor pentru următoarea cursă de Glasgow. Care era programată săptămâna viitoare, luni", a scris pe Facebook Bob Jamieson.
Pasagerii au fost informați că pot să stea la hotel, însă oamenii au cerut ca eventualele costuir să fie acoperite de companie.
Potrivit Daily Mail, compania Wizz Air și-a cerut scuze pentru incident și s-a oferit să facă noi rezervări sau returnarea banilor celor afectați.
"Zborul Wizz Air București-Glasgow a trebuit să fie supus unor verificări de mentenanță neprogramate. Inițial, inginerii cu crezut că va fi vorba doar despre o amânare, însă, în final, zborul a fost anulat. Pasagerilor li s-au oferit noi rezervări sau returnarea banilor celor afectați", se arată într-un comunicat al companiei.
Potrivit sursei citate, mulți dintre pasageri au ales să plece cu alte companii, însă mulți dintre ei au rămas la București.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰