Ghetuţele sunt lustruite. Moş Nicolae poate să vină. Românii vor cheltui în acest an mai mulţi bani pentru cadourile de Moş Nicolae
Ghetuţele sunt lustruite. Moş Nicolae poate să vină. De altfel, a şi fost văzut, azi-dimineaţă, într-o gară din Munchen, unde a urcat într-un tren tras de o locomotivă cu aburi.
Ghetuţele sunt lustruite. Moş Nicolae poate să vină. De altfel, a şi fost văzut, azi-dimineaţă, într-o gară din Munchen, unde a urcat într-un tren tras de o locomotivă cu aburi.
În sac are daruri, nuieluşe mai puţine, iar de asta s-au asigurat părinţii. Zile întregi au alergat, cu lista în mână, să fie siguri că la copii ajunge cadoul potrivit.
Românii din mediul urban sunt dispuşi să aloce, în medie, un buget de 318 lei pentru cadourile de Moş Nicolae, în creştere cu 4,2% faţă de bugetul de 305 lei alocat în aceeşi perioadă din 2015, se arată într-un studiu realizat de compania de cercetare Mednet Marketing Research Center.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban (oraşe mici - sub 30.000 locuitori, oraşe mijlocii - 30.000-100.000 locuitori, oraşe mari - peste 100.000 locuitori) în perioada 23 - 28 noiembrie 2016.
- Zi de foc pentru trupele ucrainene. Peste 260 de atacuri ruseşti, din toate direcţiile, la Pokrovsk
- Cel mai ambiţios proiect al omenirii. Un milionar anonim finanţează crearea primei aşezări umane subacvatice
- Proiectul lui Zelenski, distrus din faşă. Polonia anunţă că UE nu va înfiinţa o armată a Europei
- Rheinmetall şi Romarm ar putea construi o fabrică de pulberi în România. Angel Tîlvăr, discuţie cu CEO-ul...
- Joe Biden, număr record de zile de concediu. Un american de rând ar trebui să lucreze 52 de ani ca să-l egaleze...
Au fost intervievate 800 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 - 65 ani.
Studiul arată că cei mai mulţi români din mediul urban intenţionează să aloce cu această ocazie între 100 şi 250 lei (43,8%).
Locuitorii din oraşele mari, cu peste 100.000 de locuitori, îşi permit cheltuieli mai mari, suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moş Nicolae a fiind de 321 lei.
Conform cercetării, 88,4% dintre românii din mediul urban intenţionează să cumpere cadouri pentru cei dragi de Moş Nicolae.
Urmând trendul de anul trecut, intenţia de a face surprize de Moş Nicolae este mai ridicată în oraşele mici (93,8%) comparativ cu oraşele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88% dintre respondenţi au de gând să ofere cadouri.
În cazul oraşelor mari, cu peste 100.000 locuitori, procentul celor care intenţionează să cumpere cadouri cu această ocazie s-a menţinut la niveul de anul trecut.
Cele mai întâlnite cadouri rămân şi anul acesta dulciurile (72,1%) şi jucăriile (49,2%).
Mednet Marketing Research Center activează în domeniul cercetării de piaţă din anul 2000. Compania de cercetare este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) şi SORMA (Societatea Română de Marketing şi Cercetarea Opiniei Publice).
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰