x

Ministrul ucrainean al Culturii critică Netflix pentru felul în care este portretizat un personaj din Kiev în "Emily in Paris"

Oleksandr Tkachenko, ministrul ucrainean al Culturii, critică Netflix pentru felul în care este portretizat un personaj din Kiev în serialul „Emily in Paris”, potrivit BBC, citat de news.ro.

de Redactia Observator

la 04.01.2022, 11:54

Vezi și

Tkachenko a spus că s-a plâns serviciului de streaming în legătură cu personajul Petra care apare în sezonul al doilea al serialului, lansat în urmă cu aproximativ două săptămâni. „Emily in Paris” are în centru o tânără din SUA, interpretată de Lily Collins, ce ajunge la Paris graţie slujbei pe care o are. Aici are parte de diverse aventuri, iar în al doilea sezon cunoaşte, la un curs de limbă franceză, o ucraineancă.

Într-unul dintre episoade, în încercarea de a crea o legătură, tinerele se plimbă pe străzile capitalei şi ajung într-un magazin din care Petra fură câteva obiecte. Interpretată de actriţa Daria Panchenko, ea este descrisă şi ca fiindu-i teamă că va fi deportată şi având un simţ vestimentar ce lasă de dorit.

Tkachenko a descris această portretizare drept „insultătoare”

„În «Emily in Paris» avem o imagine caricaturală a unei femei ucrainene care este inacceptabilă. Este şi insultătoare”, a scris ministrul pe Telegram. „În acest fel sunt ucrainenii văzuţi în străinătate?”. Potrivit presei locale, Tkachenko a trimis o scrisoare serviciului de streaming în care s-a plâns cu privire la felul în care este prezentată Petra.

Unii dintre utilizatorii platformei de socializare au fost de acord cu ministrul, alţii au luat partea show-ului. Nu este prima dată când „Emily in Paris” a fost criticat pentru felul în care portretizează diverse naţionalităţi. Când a fost lansat primul sezon, a fost criticat mai ales de francezi pentru promovarea stereotipurilor privind oraşul şi locuitorii - oameni nepoliticoşi ce poartă berete şi îşi înşeală partenerii. În noul sezon este inclus un personaj britanic - Alfie - ce e prezentat ca amator de puburi şi de fotbal.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei