Food-truck-urile, tot mai populare printre români
Food-truck-urile, celebrele dubiţe, devin tot mai populare printre români. Eşti propriul tău şef, te poţi deplasa rapid dintr-o locaţie în alta.
Food-truck-urile, celebrele dubiţe, devin tot mai populare printre români. Eşti propriul tău şef, te poţi deplasa rapid dintr-o locaţie în alta, iar câştigurile sunt frumoase. O spun cei care au succes în acest domeniu. Ne-au dezvăluit cât costă acest bussines, dar şi în cât timp se poate recupera investiţia.
Până anul trecut, Robert Iorga şi Moni Covalciuc ocupau funcţii importante în companii de top. Au decis să-şi schimbe brusc viaţa când au cumpărat o dubiţă ruginită. Au dat o mie de euro pe ea, într-un târg de maşini. Şi-au folosit apoi toate economiile pentru a o transformarea într-o cafenea mobilă.
În total, peste 11 mii de euro, dar şi un an greu de muncă. A fost sacrificiul pe care l-au făcut pentru a deveni propriii lor şefi.
Hamburgeri, fripturi, specialităţi mexicane, asiatice sau deserturi simple. Toate pot fi servite din restaurantele pe patru roţi. Sau trei, după caz. Cristiana îşi răsfaţă clienţii cu îngheţată.
Un alt tânăr propune un concept unic - gofra cu bule. Ionuţ Sava este designer vestimentar. Dar experimentează în toate domeniile, atâta timp cât iese profit.
În toate cazurile, investiţiile se recuperează abia după 2, 3 ani. Într-un week-end aglomerat, profitul este de câteva câteva mii de lei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰