Antena Meniu Search
x

"Prinţesa Diana ar fi fost în viaţă acum dacă lucram în acea noapte". Destăinuirile gărzii de corp a familiei Al-Fayed despre cumplitul accident din 1997

Unul din foştii bodyguarzi ai Prințesei Diana şi al familiei Al-Fayed, supranumit şi "Rambo", a declarat că Lady D. ar mai fi încă în viață dacă el ar fi fost de serviciu în noaptea în care a murit.

de Antonia Roşu

la 15.08.2022, 10:38

"Prinţesa Diana ar mai fi încă în viaţă dacă lucram în acea noapte". Destăinuirile gărzii de corp a familiei Al-Fayed despre cumplitul accident din 1997
"Prinţesa Diana ar mai fi încă în viaţă dacă lucram în acea noapte". Destăinuirile gărzii de corp a familiei Al-Fayed despre cumplitul accident din 1997 - Profi Media

Lee Sansum, acum în vârstă de 60 de ani, a povestit într-un interviu acordat publicaţiei The Sun despre noaptea în care Prinţesa, alături de Dodi Fayed, au murit în urma accidentului de mașină în Paris, pe 31 august 1997. El a punctat faptul că în momentul accidentului, nimeni din autovehicul nu purta centura de siguranță - lucru asupra căruia bodyguardul insista mereu.

Bodyguardul crede că Diana şi Dodi ar fi supravieţuit accidentului dacă purtau centurile de siguranţă

„Trebuia să fiu în maşina aceea. Când am aflat că nu purtau centurile de siguranță în accident, am înțeles de ce nu au supraviețuit. Mereu insistăm să poarte.”

Lee, fost polițist militar regal, campion în arte marțiale și expert în domeniul de protecție, a explicat că centurile de siguranţă erau o practică standard pentru familie, un ordin trimis de Mohamed Al-Fayed însuşi.

Pe acelaşi subiect

La 25 de ani de la vestea care a devastat o lume întreagă, Lee a vorbit despre Diana cu ocazia lansării cărţii sale, numite „The Bodyguard”, care povesteşte despre viaţa lui ca bodyguard.

De-a lungul carierei, Lee a mai lucrat cu celebrităţi, precum Tom Cruise, Pele sau Sylvester Stallone. Pe parcursul cărţii, acesta oferă o perspectivă sinceră despre cum este să activezi într-un mediu în care viețile clienţilor sunt, literalmente, în joc.

Lee era unul din bodyguarzii de încredere ai omului de afaceri Mohamed Al-Fayed

La momentul morții Dianei, el făcea parte din echipa de protecție a lui Mohamed Al-Fayed, proprietarul Hotelului Ritz, al magazinului Harrods și al echipei de fotbal Fulham FC.

El fusese desemnat să aibă grijă de Diana și de cei doi fii, William și Harry, pe timpul șederii lor la vila lui Al-Fayad din Saint Tropez, în vara anului 1997. În carte, el povesteşte despre legătura strânsă pe care a format-o cu Diana și cei doi prinți.

Potrivit spuselor lui Lee, Diana se trezea în fiecare zi la 7 dimineața pentru a sta de vorbă cu el. El a spus că Prinţesa îşi făcea mereu griji în legătură cu propria viață după vestea uciderii bunului ei prieten, designerul de modă Gianni Versace. Acesta fusese împușcat mortal în faţa conacului său din Miami Beach, tot în anul 1997.

Vacanţa din Saint Tropez, ultima înainte de cumplitul accident din Paris

“A fost fericită în vacanța aceea”, spuse el. „O vedeam însă de multe ori cu ochii în lacrimi. Se temea că ar putea fi asasinată într-o zi. M-a întrebat ceva ce nu voi uita niciodată: „Crezi că îmi vor face asta? Crezi ca ma vor ucide?”, a povestit bodyguardul.

Lee își amintește, de asemenea, că Diana i-a spus că vrea să locuiască împreună cu Dodi în Statele Unite ale Americii. „Era singurul loc în care simțea că oamenii nu vor să îi facă rău.”

El a mai adăugat că au fost întotdeauna urmăriți de către serviciile secrete britanice MI5, dar că aceasta era prima dată când vedeau pe cineva din Forțele Speciale. „Cred că ofițerii de securitate care o urmăreau pe Diana ar fi putut provoca accidentul din neatenție sau s-ar fi putut afla în imediata apropiere a mașinii când a avut loc dezastrul.”

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Propunere: plimbările cu bicicleta în pădure, doar cu acordul proprietarului pădurii. Sunteţi de acord?

Observator » Mapamond » "Prinţesa Diana ar fi fost în viaţă acum dacă lucram în acea noapte". Destăinuirile gărzii de corp a familiei Al-Fayed despre cumplitul accident din 1997