Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Antena 1, lider de audiență atât la nivelul întregii zile, cât și în prime-time pe toate categoriile de public

Sâmbătă, 29 august, Antena 1 a fost lider absolut de audiență, atât la nivelul întregii zile, cât și în prime-time pe toate categoriile de public

de Redactia Observator

la 30.08.2015 , 12:32

Sâmbătă, 29 august, Antena 1 a fost lider absolut de audiență, atât la nivelul întregii zile, cât și în prime-time pe toate categoriile de public

Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost de-a lungul zilei, cel mai urmărit post TV. Așa se face că media de audiență la nivelul întregii zile a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 2,5 puncte de rating și 15,5% cotă de piață, în timp ce media ProTv a fost de 2,2 puncte de rating și 13,9% cotă de piață.

Antena 1 este lider la nivelul întregii zile și pe întreg publicul din mediul urban, astfel că Antena 1 a înregistrat o medie a audienței zilei de 29 august de 2,8 puncte de rating și 13,7% cotă de piașă, ProTv situîndu-se pe locul al doilea cu o medie de 2 puncte de rating și 10,1% cotă de piață.

Articolul continuă după reclamă

Diferența este aproape dublă la nivelul întregii țări, când Antena 1 obține o medie de 3 puncte de rating și 14,8% cotă de piață, în timp ce ProTv obține doar 1,8 puncte de rating și 8,7% cotă de piață.

Antena 1 este lider absolut de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, atât la nivelul prublicului comercial din mediul urban, cât și la nivelul celui urban din întreaga țară, cât și al publicul național.

Cea mai mare diferență se înregistrează la nivelul întregului public din România când Antena 1 obțin o medie a audienței în prime-time de 6,4 puncte de rating și 17,8% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistrează o medie de doar 3,9 puncte de rating și 10,9% cotă de piață.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 înregistrează o medie de 5,9 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce ProTv obține 4,6 puncte de rating și 12,8% cotă de piată.

Principala ediție de Observator a postului din Băneasa de la ora 19.00 este, de asemenea, lider de audiență pe toate targeturile, depășind Știrile ProTv pe toate categoriile de public.

Observatorul Antenei 1 (difuzat între 18.58-19.43) s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani cu o medie de 4,2 puncte de rating și 19,5 % cotă de piață, în timp ce ProTv a înregistrat pe același interval orar 3,9 puncte de rating și 18 procente din cota de piață

Pe publicul din mediul urban, clasamentul rămâne neschimbat cu Antena 1 pe primul loc cu o medie de 4,9 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce proTv înregistrează doar4,2 puncte de rating și 14 procente cotă de piață.

La nivel național, Antena 1 se clasează pe primul loc cu 4,6 puncte de rating și 17,3% cotă de piată, iar ProTv, din nou pe locul al doilea cu 3,5 puncte de rating și 13,2% din cota de piață.

Ambele editii ale emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” au fost lider de audiență. Ediția de la ora 17.00 s-a situat pe primul loc în topul preferințelor tuturor categoriilor de public.

Ediția „Mireasă pentru fiul meu” difuzată în prime-time între 20.30 – 00,21 a fost lider de audiență pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 s-a situat pe primul loc cu o audiență medie de 6 puncte de rating și 20,6% cotă de piață, în timp ce Pro TV a obținut poziția secundă cu 4,8 puncte de rating și 16,5% cotă de piață.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 își păstrează poziția de lider cu o medie de 7,5 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce ProTV înregistrează doar 4,1 puncte de rating și 11,5% cotă de piață.

La nivelul întregului public din România, diferența dintre prima clasată Antena 1 și cea de-a doua, ProTv este mai mult decât dublă. Astfel, Antena 1 a înregistrat pe parcursul difuzării emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” o audiență medie de 8,3 puncte de rating și o cotă de piață de 22,2%, în timp ce ProTv a obținut doar 3,5 puncte de rating și 9,5% cotă de piață

Peste două milioane de români au urmărit în minutul de aur de la 22.36 finala reality show-ului „Mireasă pentru fiul meu”, prezentată de Mirela Boureanu-Vaida, emisiunea înregistrând un vârf de 11 puncte de rating și 25,7% cotă de piață, în timp ce ProTv obtinea doar 4,6 puncte de rating și 10,7% cotă de piață.

Marii câștigători ai sezonului al patrulea au fost Elly Savu si Cristian Șonea, care, de aseară, au devenit familia Șonea. Totuși, ei au fost penalizați cu 100.000 lei, deoarece Cristian a fost cel care a sărit gardul în primăvară. Cei 100.000 vor fi împărțiți în mod egal între ceilalți finaliști.

Teodor și Dănuț au fost eliminați, însă Teodor s-a căsătorit civil cu Ionela. După căsătorie, chiar cu 10 minute înainte de finalul emisiunii, cei doi au fost eliminați.

Sezonul al patrulea s-a soldat, așadar, cu 4 nunți, cele mai multe ca număr din toate sezoanele. Celelalte două cupluri sunt Marian si Cristiana și cuplul Cătălina și Nicolae, care au fost eliminați mai demult, dar au fost invitați sa se căsătorească civil in direct și au acceptat.

Aseară, Antena 1 a difuzat finala celui de-al patrulea sezon al reality show-ul „Mireasă pentru fiul meu”, iar pe data de 5 septembrie, în direct, la Antena 1, de la ora 20.30, debutează cel de-al cincilea sezon.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Vei merge la vot în turul 2 al alegerilor prezidențiale?
Observator » Ştiri Mondene » Antena 1, lider de audiență atât la nivelul întregii zile, cât și în prime-time pe toate categoriile de public