Video Speak şi Ştefania îşi îndeamnă fanii la vaccinare într-un clip devenit viral. Nici melodia lui Carla's Dreams nu este întâmplătoare
Campania de vaccinare anticovid are sustinere de la privati. Speak şi Ştefania, vedetele de la Asia Express, îşi îndeamnă fanii la vaccinare într-un clip devenit viral. Totul, pe versurile unei melodii de la Carla's Dreams, care în contextul pandemiei a căpătat semnificaţii noi.
Sunt cuplul momentului. Ea, un influencer de succes pe Instagram, el, un artist în vogă. Îmbrăcaţi la modă, pe versurile Carla's Dreams, cei doi se dezbracă de haine şi accesorii. Pare un spot ca multe alte, dar cuplul se pregăteşte de fapt de vaccinare.
Ştefania: Pentru noi a fost naturală treaba asta cu vaccinul pentru că ne-am vaccinat
Speak: Consider că e ok pentru sănătatea mea.
Ştefania şi Speak tânjesc, ca noi toţi, după viaţa pe care o aveau înainte de pandemie. Şi cred în imunizare. Aşa că atunci când au primit propunerea n-au ezitat să o accepte. Chiar şi cu riscul de a-şi supăra fanii.
- Loredana şi maneliştii, subiect de discuţie în Parlament şi la vârful Guvernului. Artiştii ar putea fi...
- Cercetătorii au descoperit ce tip de pastile contraceptive prezintă cel mai mare risc de infarct sau AVC
- Sistemul medical care emite reţete compensate şi gratuite este nefuncţional. Timpi mari de aşteptare în cabinete...
- Tratament revoluţionar împotriva cancerului. Oamenii de ştiinţă au descoperit o terapie care atacă tumorile
- O boală tot mai frecventă în rândul copiilor, cauza a 30-50% dintre vizitele la medic. Stresul o agravează
Speak: Noi nu judecăm pe nimeni, dacă nu vrei să te vaccinezi e fix alegerea ta.
Ştefania: Noi încercăm să le transmitem oamenilor să aibă grijă de sănătatea lor.
Deşi au fost mai multe vedete în cărţi, compania a considerat că îndrăgitul cuplu de la Asia Express este cel care poate convinge cât mai mulţi tineri să aibă grijă de sănătatea lor.
Nici melodia nu a fost aleasă deloc întâmplător. În pandemie, hitul "Acele" al trupei moldoveneşti Carla's Dreams a căpătat semnificaţii noi.
Robert Berza, general manager companie: Tatuajul e un act de eliberare, la fel cum poate şi vaccinarea în acest moment să fie un act de eliberare.
Posibilitatea ca vedetele să fie implicate în campania de vaccinare
Îndemnul a fost lăudat, pe Facebook, de comitetul care coordonează campania de vaccinare.
Robert Berza, general manager companie: Au văzut foarte repede ieri spotul, au simţit un ajutor şi nu le a fost jenă să iasă în faţă să spună mulţumim de ajutor
Guvernul nu a făcut încă o campanie care să implice vedete deşi e un scenariu de care se vorbeşte deja de două săptămâni
Valeriu Gheorghiţă, coordonator campanie de vaccinare: O persoană care poate să aducă un plus în ceea ce priveşte vaccinarea, poate să îşi găsească locul în demersul de comunicare.
Nu este prima dată când firme private se implică în campania de vaccinare. Sunt edituri care oferă cărţi gratuite şi restaurante care pun la bătaie vouchere celor vaccinaţi.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰