Bucureştenii se plâng de mirosul apei potabile de la robinet. Apa Nova a transmis o poziţie oficială
Bucureştenii se plâng de mirosul apei potabile de la robinet. Apa Nova a transmis o poziţie oficială. Mai multe asociaţii de proprietari şi locuitori ai capitalei s-au adresat în ultimele ore departamentelor de call-center ale Apa Nova Bucureşti.
Bucureştenii se plâng de mirosul apei potabile de la robinet. Apa Nova a transmis o poziţie oficială. Mai multe asociaţii de proprietari şi locuitori ai capitalei s-au adresat în ultimele ore departamentelor de call-center ale Apa Nova Bucureşti semnalând probleme legate de calitatea apei de la robinet.
Societatea de distribuţie a apei a transmis pe site-ul companiei o poziţie oficială legată de problema semnalată în mai multe cartiere ale Capitalei.
"Ca urmare a topirii bruște a depunerilor de gheață și zăpadă, cu efect de spălare a suprafețelor atinse, s-a produs o încărcare mai mare a râurilor Argeș și Dâmbovița. Deprecierea temporară a calității apei râurilor a fost compensată prin măsuri de tratare. Niciun parametru de calitate al apei potabile produse nu a depășit limita legală.
În plus, pe lângă monitorizarea online (continuă 24h/24) în puncte strategice ale sistemului de alimentare cu apă potabilă, se efectuează zilnic analize de probe prelevate din rețea. Rezultatele nu indică depășiri ale valorilor parametrilor de calitate a apei potabile. Ultimele analize au fost efectuate astăzi, 30 ianuarie 2019.
Efectul mirosului de clor rezidual resimțit de consumatori este în scădere încă din data de 29.01.2019 și va dispărea în după amiaza zilei de astăzi."
Apa Nova mai face precizarea că ântreg Sectorul 6 al Capitalei e afectat de această problemă.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰