Antena Meniu Search
x

"Orice produs la 13 lei", reclama mincinoasa pentru clientii naivi

13 lei pentru cine intreaba, dublu sau chiar triplu pentru cine cumpara. Este strategia prin care multi negustori atrag, zi de zi, sute de clienti in magazine. Romanii sunt atrasi de astfel de promisiuni si cumpara chiar daca pretul este mult mai mare. Oamenii sunt pacaliti cu voia lor.

Nici macar un produs la pretul promis chiar la intrarea in magazin. Multi naivi intra cu speranta ca au dat peste un chilipir, dar de fapt, marfa e mult mai scumpa.

Astfel de magazine apar ca ciupercile dupa ploaie, numai ca pretul mic promis pe geam, pe geam ramane. Cand ai intrat in magazin, lucrurile pot sa coste de doua sau trei ori mai mult. Iar naivi sunt cu sutele in fiecare zi. Se iau dupa reclama si cad foarte usor in plasa vanzatorilor.

Specialistii spun, totusi, ca acest tip de comert o sa dispara in timp. Consumatorul se va convinge de strategia folosita de comercianti. Si autoritatile ar putea sa-i amendeze pe patroni pentru reclama mincinoasa. Pana atunci insa, cu totii ar trebui sa stim ca nu orice chilipir se vinde cu 13 lei.

Foto: Intact Images

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » Stiri sociale » "Orice produs la 13 lei", reclama mincinoasa pentru clientii naivi