Antena Meniu Search
x

Video Moda restaurantelor cu un singur preparat principal, reinventat în zeci de alte rețete. Trendul a început odată cu burgerii

Moda restaurantelor nişate din străinătate i-a inspirat şi pe români. Antreprenorii deschid tot mai multe localuri care au un singur preparat principal pe care îl reinventează în zeci de alte rețete. Ciorbării, pastrami bar-uri, costelării, ateliere de tarte sau clătitării sunt doar câteva exemple de businessuri cu o clientelă în continuă creştere. 

de Redactia Observator

la 05.02.2022, 21:10

Vezi și

Cristina Pană conduce un fast food în Bucureşti. A reuşit să transforme un aliment de bază într-un meniu diversificat, pe gustul tuturor.

Cristina Pană, fondator restaurant: Am vrut să fim inediţi, am reuşit prin a pune un ouşor pe plită şi a vedea cât de uşor se face, şi de acolo a venit inspiraţia. E proteic, ţine de foame şi de la bebeluşi oul a fost mereu în meniu şi atunci am vrut să mergem pe această idee. 

Maki şi-a gasit inspiraţia în bucătăria texană. Dar totul a început în bucătăria proprie, cu un cuptor mic si mulţi prieteni care veneau sa îi încerce preparatele. 

Maki Kukunesh, patron restaurant: Uşor am reuşit să ducem această pasiune într-o locaţie în care toată lumea să poată să guste şi să se bucure de ceea ce facem. Vedeta noastră pot să zic este brisket. pieptul de la vită. Găsim cel mai greu marfă bună pentru brisket. Între 12 şi 14 ore poate să dureze doar pe foc, pe lemne de esenţă tare şi este destul de artizanal.

Pe acelaşi subiect

Trendul restaurantelor nişate a început cu burgerii

Alţii au mizat pe clasica ciorbă. Proprietarii acestui business au ajuns să vândă zilnic aproximativ 2000 de porţii de ciorbă în cele 5 locaţii din Capitală. Cele mai cerute ciorbe sunt ciorba de burtă, ciorba de perişoare şi ciorba rădăuţeană. 

Gabriel Dima, patron lanţ restaurante: În momentul de faţă reţetarul nostru a depăşit 400 de reţete. Avem copii care vin să mănânce ciorbă de perişoare, că e mai bună ca a mamei!

''Mi-aş dori câteodată să-mi iasă aşa gustos!''

Dragoş Panait, consultant HORECA: Este un trend clar că ori ne place un anumit lucru pe care nu-l găsim pe piaţa locala şi atunci căutăm să împrumutăm idei din afară. Se vede că fiecare antreprenor se straduieşte să fie din ce în ce mai bun pe produsul respectiv. 

Trendul restaurantelor nişate a început cu burgerii, în urmă cu aproape 10 ani. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

35 de lei kilogramul de carne de miel înainte de Paşte. Consideraţi preţul acceptabil?

Observator » Stiri sociale » Moda restaurantelor cu un singur preparat principal, reinventat în zeci de alte rețete. Trendul a început odată cu burgerii