Primele măsuri la "Zidul plângerii"
Au ridicat o capcană de beton, în faţa şoferilor. Un zid al morţii care a luat până acum patru vieţi. Şi care s-a transformat, pentru patru familii, în Zidul plângerii.
Constructorii pilonului care susţine şoseaua de centură a Sucevei au ales varianta cea mai ieftină, când au proiectat Zidul Morţii.
Dar şi cea mai periculoasă, spun experţii în domeniul rutier. Centura este în continuare în construcţie deşi ar fi trebuit să fie inaugurată, în 2012. Iar costurile au crescut, în timp, cu mai bine de 60%.
Patru vieţi s-au sfârşit, până acum, strivite de Zidul Morţii. Un perete tapetat cu coroane, pe care apar portretele celor morţi aici. Printre ei, şi un copil.
Zidul Morţii e de fapt un picior de pod care urmează să susţină şoseaua de centură a Sucevei, atunci când va fi finalizată. Un pilon pe care proiectanţii l-au aşezat în calea şoferilor.
Iniţial, lucrările erau estimate la 223 de milioane de lei şi urmau să se încheie în 2012. Nu s-au terminat nici anul trecut şi sunt puţine şanse să fie finalizate în 2014. Până şi poliţiştii au cerut constructorului să urgenteze şoseaua.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰