Restaurantele cu un singur preparat fac furori printre români
Omlete, ciorbe, chiftele sau clătite. În mod normal, le găsim pe toate în meniul unui singur restaurant. Însă, moda s-a schimbat. Localurile specializate pe un singur fel de mâncare sunt afacerile momentului şi vedetele Instagramului.
Omlete, ciorbe, chiftele sau clătite. În mod normal, le găsim pe toate în meniul unui singur restaurant. Însă, moda s-a schimbat. Localurile specializate pe un singur fel de mâncare sunt afacerile momentului şi vedetele Instagramului. Fotografiile strâng sute de like-uri virtuale, iar restaurantele mii de clienţi în lumea reală.
Franţuzeşti sau americane, sărate sau dulci, cu carne sau pentru vegetarieni, în total sunt peste 30 de feluri de clătite. Asta găsim în meniul unui restaurant specializat pe un singur tip de produs.
Afacerea i-a adus lui Valentin un succes nesperat. A început într-un spaţiu îngust, cu bani împrumutaţi de la bancă şi, în doar doi ani, a ajuns la trei localuri, în Bucureşti. Alte şase vor fi deschise curând, în toată ţara.
Acelaşi pariu l-a pus şi Nicu, fost corporatist, actual antreprenor. El a ales un alt produs, chiftelele.
În acest restaurant găsim zece tipuri de chiftele. De la gustul copilăriei, al pârjoalelor moldoveneşti sau al chifteluţelor marinate până la această pleşcăviţă reinterpretată, vedeta localului. Este învelită într-o chiflă cu maia, ceapă tocată fin şi caimac.
Şi ciorba a ajuns vedeta unui lanţ de restaurante. Proprietarii s-au inspirat din serialul american Seinfeld şi au ajuns să vândă zilnic aproximativ 2.500 de porţii, adică în jur de 1,5 tone de supă.
Secretul succesului stă în ingredientele folosite, dar şi într-un produs unic bine ales
Moda restaurantelor monoprodus a început în urmă cu aproximativ cinci ani, cu deja celebrii burgeri. Acum există localuri care vând exclusiv omlete, coaste sau fructe de mare.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰