Românii se întorc încet-încet spre magazinele de lângă casă (Video)
Distanţa mare faţă de hypermarketuri, aglomeraţia din magazinele mari, precum şi diferenţele mici de preţuri îi determină pe tot mai mulţi români să se îndrepte spre chioşcurile de lângă bloc.
Distanţa mare faţă de hypermarketuri, aglomeraţia din magazinele mari, precum şi diferenţele mici de preţuri îi determină pe tot mai mulţi români să se îndrepte spre chioşcurile de lângă bloc. Deşi preţul e în continuare important, nu mai este principalul criteriu de achiziţie. Românii încep să caute varianta cea mai convenabilă, ţinând cont şi de propriul confort.
Magazinele din apropierea casei încep să redevină interesante pentru români, aproape la fel de importante precum erau înainte de apariţia hypermarketurilor.
Deşi preţul este în continuare un criteriu important de achziţie, românii au început să ţină cont şi de propriul confort, şi anume cât de uşor au acces la marfa dorită.
Pentru mulţi români, diferenţele de preţuri nu sunt atât de mari încât să merite deplasarea la hypermarket.
Ponderea românilor care îşi umplu frigiderele şi cămările la sfârşit de săptămână a început să scadă în ultimii doi ani. De la 75% în 2016 la 65% anul trecut, potrivit unuit studiu realizat de o companie de cercetare de piaţă. O consecinţă a acestui fapt este că românii gătesc tot mai puţin acasă.
Românii admit că pacheţelul pentru serviciu este tot mai rar.
Unu din patru români au ales anul trecut magazinele din apropierea casei pentru cumpărturile de nevoie imediată, cum ar fi necesităţile de peste zi. Prin comparaţie, în 2016 doar unu din zece români făcea asta.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰