O trecere de cale ferată din judeţul Constanţa, capcană pentru şoferi
CFR-ul pune, din nou, viaţa oamenilor în pericol. De această dată, o trecere de cale ferată din judeţul Constanţa, semnalizată doar cu indicatoare, s-a transformat într-o capcană pentru şoferi. Deşi legea obligă compania de căi ferate să monteze bariere în zonă, până acum nu s-a luat nicio măsură.
CFR-ul pune, din nou, viaţa oamenilor în pericol. De această dată, o trecere de cale ferată din judeţul Constanţa, semnalizată doar cu indicatoare, s-a transformat într-o capcană pentru şoferi. Deşi legea obligă compania de căi ferate să monteze bariere în zonă, până acum nu s-a luat nicio măsură. În lipsa lor, doar câţiva dintre şoferi respectă regulile.
Nu de puţine ori teribilismul şi nepăsarea autorităţilor au făcut victime.
Un şofer obişnuit cu ceea ce se întâmplă în zone spune că au mai fost accidente, în special pe ceaţă, şi că o dovadă în acest sens sunt crucile de pe marginea drumului.
Sunt chiar şoferi care depăşesc trecerea în mare viteză, cu peste 100 de kilometri pe oră. Aceşti şoferi sunt consideraţi inconştienţi de către localnici.
Inconştienţa face victime
Pentru că tocmai inconştienţa face victime. La viteza cu care circulă, un tren nu poate opri ca să evite impactul. Iar cei de la volanul maşinilor uită că ţin în mâini propria viaţă sau pe cea a pasagerilor.
Deşi în zonă au avut loc numeroase accidente, iar şoferii de la noi nu sunt cei mai disciplinaţi în trafic, totuşi trecerea la nivel cu calea ferată de aici nu este semnalizată corespunzător.
Trecerea la nivel cu calea ferată de la Mihai Viteazu este considerată una dintre cele mai periculoase din judeţul Constanţa. Deşi vorbim despre Drumul Naţional 22, o arteră intens circulată, această intersecţie este semnalizată doar cu crucea Sfântului Andrei.
Asta în condițiile în care o lege obligă compania de căi ferate să monteze bariere sau semibariere pe toate drumurile naţionale şi internaţionale cu risc ridicat de producere a accidentelor.
Nici şoferii care încalcă regulile de circulaţie nu vor scăpa uşor.
Asta înseamnă că pot plăti chiar şi 3.000 de lei. Şi administratorul drumului ar putea fi sancţionat, dacă nu asigură vizibilitatea în zonă.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰