Observator » Sport » Ilie Dumitrescu: "Nu meritam asta!"

Ilie Dumitrescu: "Nu meritam asta!"

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 17.09.2010, 13:56 | Modificat la 11.03.2017, 08:55

Ilie Dumitrescu tine capul sus dupa Liverpool - Steaua 4 la 1. "Nu meritam asta, nu am jucat rau deloc!" spune antrenorul, care acuza greseli personale in defensiva sa.

Ilie Dumitrescu tine capul sus dupa Liverpool - Steaua 4 la 1. "Nu meritam asta, nu am jucat rau deloc!" spune antrenorul, care acuza greseli personale in defensiva sa.