Video Apariţia vieţii pe Pământ. O nouă descoperire contrazice o ipoteză majoră a oamenilor de ştiinţă

Ultimele date prezentate de cercetătorii britanici sugerează că viaţa a apărut pe planeta Pământ în urmă cu 3.750.000.000 de ani.

la 14.04.2022, 08:28

Vezi și

Viaţa a apărut pe pământ în urmă cu peste 3 miliarde de ani, arată ultimele date prezentate de cercetătorii britanici. Estimările indică, astfel, un moment petrecut cu 300 de milioane de ani mai devreme decât se credea până acum.

Descoperire făcută pe baza unor bacterii

Descoperirea se bazează pe analiza unei roci prelevate din Canada care are cel puţin această vechime. În ea, cercetătorii au găsit tuburi şi filamente de formă arborescentă care par a fi făcute de bacterii.

Potrivit cercetătorilor, şansele ca aceste tipare din rocă să fie rezultatul unor reacţii chimice întâmplătoare sunt minime. Bacteriile care au lăsat aceste urme şi-ar fi extras energia din fier, sulf sau dioxid de carbon, atmosfera de atunci fiind lipsită de oxigen.

Vi s-a întâmplat să fiţi hărţuiţi într-un teambuilding?

Observator » Stiinta » Apariţia vieţii pe Pământ. O nouă descoperire contrazice o ipoteză majoră a oamenilor de ştiinţă