Netflix lansează o funcție asemănătoare TikTok, care le arată abonaţilor scurte clipuri din filme și emisiuni pentru copii
Gigantul Netflix urmează să lanseze o nouă funcție pentru copii, care va folosi scurte clipuri video, la fel ca pe platforma de socializare TikTok, pentru a face publicitate filmelor și emisiunilor pentru cei mici.
Denumită „Kids Clips”, funcția este programată să apară în aplicația Netflix pentru iOS și evidențiază fragmente de conținut pentru copii din biblioteca existentă a streamerului, scrie publicaţia Insider.
Netflix intenționează să restricționeze copiii să vizioneze 10 sau 20 de astfel de clipuri simultan, iar compania se pregătește să lanseze funcția săptămâna aceasta în țări precum SUA, Canada și Australia.
O nouă funcţie pentru abonaţii Netflix
Companiile de tehnologie și rețelele sociale au concurat pentru atragerea atenției tinerilor consumatori, lansând noi aplicații și programe care se adresează în mod special copiilor. În 2015, YouTube a lansat YouTube for Kids , care oferă părinților mai mult control asupra a ceea ce copiii lor pot viziona și filtrează conținutul care nu este adecvat pentru familii.
Facebook, care s-a redenumit recent în Meta, a încercat să urmeze exemplul cu o versiune pentru copii a aplicației Instagram bazate pe fotografii. Dar a pus dezvoltarea în așteptare după ce a primit reacții când un denunțător a făcut publice documente interne și a susținut că cei din conducere știau că platformele sale dăunează tinerilor adolescenți.
Atât Instagram, cât și YouTube au produs, de asemenea, funcții similare cu TikTok, care a popularizat videoclipuri scurte și captivante, filmate cu telefoanele mobile. YouTube Shorts și Instagram Reels au fost lansate pentru SUA în martie și, respectiv, august anul trecut, folosind funcții aproape identice cu TikTok.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰