Antena Meniu Search
x

Curs valutar

YouTube pregăteşte noi tipuri de reclame. Utilizatorii, "obligaţi" să se aboneze la versiunea Premium

Două noi tipuri de reclame îşi vor face loc în cadrul aplicaţiei YouTube pentru televizoarele smart, pentru a creşte şi mai mult veniturile companiei.

de Redactia Observator

la 18.05.2023 , 10:03

YouTube pregăteşte noi tipuri de reclame - Shutterstock

Ca şi cum nu sunt deja destule reclame pe YouTube, platforma video deţinută de Google pregăteşte două noi tipuri de anunţuri ce vor fi afişate utilizatorilor care o accesează de pe televizoare.

În primul rând, va fi implementată o reclamă de 30 de secunde care nu poate fi sărită. Utilizatorul va avea o singură opţiune dacă nu vrea să aştepte să treacă cele 30 de secunde - să renunţe pur şi simplu să mai urmărească clipul respectiv, potrivit News.

Acest tip de reclamă va rula în cazul celor mai populare filmări, spun oamenii de advertising de la YouTube, fără să explice ce înseamnă asta în cifre concrete.

Articolul continuă după reclamă

Sistemele adblock nu vor funcţiona împotriva noilor reclame

Pe acelaşi subiect

Un alt nou tip de reclamă va fi afişat, tot pe televizoare, atunci când utilizatorul întrerupe redarea. Aceiaşi reprezentanţi ai companiei numesc această reclamă Pause Experiences.

Noile reclame sunt anunţate la puţin timp după ce YouTube a început să testeze un sistem de blocare a instrumentelor care la rândul lor blochează reclamele. Acesta nu permite vizionarea celor care folosesc extensii adblock, dându-le de ales între dezactivarea extensiei şi abonarea la Premium.

Cu aceeaşi ocazie, YouTube a anunţat că a trecut de 150 de milioane de utilizatori unici în Statele Unite în decembrie 2022.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Vei merge la vot în turul 2 al alegerilor prezidențiale?
Observator » Tehnologie » YouTube pregăteşte noi tipuri de reclame. Utilizatorii, "obligaţi" să se aboneze la versiunea Premium