Video Influencerii virtuali, din ce în ce mai faimoşi pe Instagram. Lil Miquela are peste 3 milioane de urmăritori
Weekendul acesta îl dedicăm influencerilor. Vorbeam săptămâna trecută de metavers şi de cum vom ajunge să comunicăm prin avatare. Dar dacă v-aş spune că avatarele care imită oamenii există deja? Poartă numele de influenceri virtuali. Rămâneţi cu noi să aflaţi mai multe. Începe Use IT.
Piaţa influencerilor ar urma să ajungă la aproape 14 miliarde de dolari până la sfârşitul acestui an. Dar în această industrie şi-au făcut apariţia în ultimii ani şi influencerii virtuali. Nu există în viaţa reală, dar pe internet se comportă ca şi cum ar fi reali. De fapt, dacă nu eşti atent sau suficient de bine informat, este posibil chiar să îi crezi.
Lil Miquela și este cel mai faimos influencer virtual
Se postează fâcând diverse lucruri, interacţionează cu oamenii adevăraţi pe Instagram, au opinii sociale şi politice şi mulţi dintre ei sunt...artişti. Chiar dacă au trăsături şi personalităţi umane, trebuie să ştiţi că ei sunt generaţi în întregime de computere. În spatele fiecăruia se află o întreagă echipă care se ocupă de felul în care arată, se îmbracă, se comportă şi postează pe reţelele de socializare. Dar asta nu te împiedică cu nimic să le urmăreşti viaţa personală online. Are peste 3 milioane de urmăritori, a lansat videoclipuri muzicale de succes, este una dintre imaginile celor mai renumite case de modă şi a făcut parte din topul celor mai influenţi oameni de pe internet. Numele ei este Lil Miquela și este cel mai faimos influencer virtual.
Lil Miquela postează în fiecare zi despre viaţa ei personală, vorbeşte despre muzică şi face sesiuni de Q&A cu urmăritorii săi. A făcut chiar şi câteva interviuri cu artişti celebri şi a apărut la mai multe posturi de televiziune şi radio.
Şi prietenul ei virtual Blawko a cunoscut faima online, în special datorită look-ului misterios. Deşi un personaj fictiv, Blawko apărut într-o serie de interviuri online, are propriul său canal de YouTube și a făcut reclamă pentru mai multe branduri de haine de lux. Blawko are aproape 150 de mii de urmăritori pe Instagram.
Imma, un nume mare în industria fashion
Deşi generată de computer, Imma apare pe coperţile unor reviste celebre, filmează editoriale de modă, vizitează galerii de artă, iar recent a apărut într-o campanie pentru Ikea. Are aproximativ 20 de angajaţi care se ocupă de ea. Tot din lumea modei vine şi Shudu. Supermodelul digital a devenit o adevărată muză pentru industrie. Ea este creaţia unui fotograf britanic.
Cameron James Wilson, creatorul lui Shudu: Shudu este un supermodel digital. Este o femeie foarte glamour şi uimitoare, dar este 3D. Într-un fel, Shudu m-a învăţat mai multe despre frumuseţea naturală şi semnificaţia acesteia, pentru ca a trebuit să o fac foarte reală. Şi pentru asta a trebuit să adaug imperfecţiunile naturale, pe care învăţasem să le elimin la fotografii.
Shudu a atras atenţia internauţilor când brandul de cosmetice al Rihannei a distribuit o poză cu ea, neştiind dacă este sau nu reală. De atunci, supermodelul digital a strâns o armată de peste 200 de mii de urmăritori.
Şi nu în ultimul rând - Noonoouri. Spre deosebire de ceilalţi, Noonoouri nu seamănă cu o fiinţă umană. Este evident din înfăţişare că deţine o identitate virtuală, totuși urmăritorii ei sunt extrem de devotați. Asta pentru că abordează multe subiecte sociale, cum ar fi veganismul, campaniile anti-poluare şi schimbările climatice. Are o comunitate de aproape 400 de mii de oameni care o urmăresc.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰