Ce funcții are iHidro, aplicația pentru clienții Hidroelectrica. E disponibilă în App Store și Google Play
Hidroelectrica a lansat aplicația de mobil pentru cei 600.000 de clienţi ai săi, la doi ani de la intrarea pe piaţa de furnizare. Platforma se numește iHidro și este disponibilă atât în App Store, cât și în Google Play. Aceasta conține un istoric al plăților și al facturilor, o secțiune de încheiere contracte de furnizare, un istoric al consumului și opţiunea pentru transmiterea indexului. Deocamdată, aplicaţia nu permite însă plata facturilor. Reprezentanţii companiei spun că acest lucru va fi rezolvat curând.
De Redactia Observator la 02.10.2023, 20:33Compania Hidroelectrica a lansat luni aplicația mobilă iHidro, un instrument inovator care vine în întâmpinarea necesităților clienților companiei. Aplicația este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
Potrivit unui comunicat al companiei, pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
Ce funcții are iHidro, aplicația Hidroelectrica
De asemenea, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
Aplicația este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv: Facturare, unde sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate, Utilizare, o secțiune care permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum, Contul Meu, unde clienții își pot administra profilurile și detaliile personale, și Servicii, unde este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.