Haos dublu pe Otopeni. Pe lângă pana IT, pasagerii s-au confruntat cu o altă probleme: ore în şir nu şi-au putut recupera bagajele
Blocajul cibernetic mondial nu a fost singura problemă de pe aeroportul Otopeni. Sute de pasageri au pierdut ore în şir azi noapte la terminalul Sosiri, în aşteptarea bagajelor. De vină a fost lipsa personalului, în condiţiile în care conducerea aeroportului susţine că banda de bagaje este perfect funcţională.
De Bianca Iacob la 19.07.2024, 20:09Nervi, oboseală şi mult timp pierdut. De toate acestea au avut parte cei care au aterizat azi noapte la Otopeni. Frecvenţa incidentelor de acest gen este mai mare în această perioadă. "Mi se pare inacceptabil. Şi să ne trezim în fiecare an cu aceeaşi situaţie. Nicăieri în Europa nu aştepţi mai mult de un sfert de oră, 20 de minute", a declarat Eugen Tomac, europarlamentar. "Cred ca o sa fac o echipa de voluntariat sa chem sa incarcam bagajele ca sa rezolvam oamenii. Pai cu cine sa vorbesti, cu ursii din padure, nu vezi ca nu e nimeni, nu baga pe nimeni in seama?", a declarat Cristian Popescu Piedone.
În cele din urmă, pasagerii au primit un răspuns, însă unul deloc mulţumitor. Ministrul Transporturilor a precizat că vina nu aparţine conducerii aeroportului. "În primul rand eu imi cer scuze ca ministru, in al doilea rand vreau sa spun foarte clar pentru cei care nu stiu, competenta este urmatoarea: firma care trebuie sa se ocupe de handling, de adusul acestor bagaje are contract cu compania aeriana, nu cu aeroportul", a declarat Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor. Firma de handling a refuzat să dea vreo explicaţie.