Clienții BCR nu vor mai putea intra în agenții decât cu programare
Banca Comercială Română a decis să nu mai permită accesul clienţilor în sucursale fără programare. Începând de luni, 19 octombrie, clienţii care au nevoie de serviciile bancare din agenţii trebuie să îşi facă o programare telefonică.
- Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare
- BCR a anunţat că măsura este temporară şi cauzată de pandemia de COVID-19
BCR a anunţat că măsura este temporară şi cauzată de pandemia de COVID-19, intenția fiind de a proteja clienții prin eliminarea cozilor care s-au format în ultimele luni în fața unităților bancare.
BCR a testat proiectul de programări în 12 agenții din țară, iar din 19 octombrie a anunțat că îl va extinde la întreaga rețea.
„Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care urmărește creșterea gradului de confort și protecție pentru clienți, reducerea timpilor de așteptare, îmbunătățirea eficienței operaționale și încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking”, a anunțat BCR.
Cum te poți programa la BCR
Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare.
Detaliile și numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale.
Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR. Totodată, angajații BCR prezenți în sucursale vor fi pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor.
„Siguranța și sănătatea clienților noștri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală și am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienților cu soluții cât mai practice. Ca urmare a contextului actual și a creșterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată rețeaua BCR, sistemul de acces în agenții doar pe bază de programare. Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, așa cum este în medicină, servicii și în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor și a produselor bancare, cât și prin deservirea clienților pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienții să apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp și rapid orice operațiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰