Cum îți deschizi un magazin online în România
În ultimii ani, industria vânzărilor online s-a dezvoltat rapid și a adus profituri mari antreprenorilor care au astfel de afaceri.
În ultimii ani, industria vânzărilor online s-a dezvoltat rapid și a adus profituri mari antreprenorilor care au astfel de afaceri. Dacă te gândeai să intri și tu pe piață cu un magazin online, nu te vom minți - nu e treabă ușoară. Trebuie să parcurgi câțiva pași care, dacă sunt făcuți așa cum trebuie, îți vor asigura succesul pe termen lung. Citește mai departe și află cum îți poți deschide propriul magazin online în România.
Înregistrează-ți un S.R.L.
Înainte de a-ți crea un site și a începe să vinzi, va trebui să-ți creezi un SRL. Stabilește obiectul firmei înainte ca actele să fie făcute, rezervă-ți numele viitoarei companii (după ce ai verificat în prealabil la Registrul Comerțului ca acesta să nu fie deja luat) și stabilește-ți un sediu social. Pe lângă toți acești pași, trebuie să închei și Actul Constitutiv pentru ca mai apoi să depui toate aceste acte la Registrul Comerțului.
Alege-ți locația pentru depozit
Ca să livrezi produsele, ai nevoie în primul rând de un depozit în care să le păstrezi. Iar cum nu poți să le ții acasă, vei avea nevoie de un depozit. Îți sugerăm să lucrezi cu o companie profesionistă de proiectare hale industriale pentru a-ți construi propriul loc în care să pui bine la păstrare toate bunurile pa care mai apoi le vei vinde clienților.
Alege-ți un nume și un domeniu
Bineînțeles, numele magazinului poate fi diferit de numele înregistrat al companiei. Ia-ți puțin timp liber pentru a cerceta piața și a veni cu un nume memorabil, care îi va face pe clienții tăi să te țină minte. Alege ceva scurt, simpatic și ușor de pronunțat. Evită numele prea lungi sau noțiunile prea obscure pentru că nimeni nu te va ține minte așa.
Alege-ți platforma
Dacă dispui de resursele financiare, poți lucra cu o echipă de designeri și programatori pentru a construi un site de la zero. Dacă însă resursele sunt deocamdată limitate, află că există mai multe platforme de e-commerce și fiecare vine cu avantajele și dezavantajele ei. Poți alege dintre Shopify, Magento, PrestaShop sau chiar WordPress.
Alege-ți produsele
Este unul din pașii pe care trebuie să-i faci chiar de la început dacă vrei să ai o direcție clară. Analizează piața și observă ce se vinde cel mai mult în perioada respectivă. Cu toate acestea, nu vei fi singurul care va face acest lucru, iar magazinele vor fi suprasaturate de aceleași produse, minimizând profitul. Îți recomandăm în schimb să îți alegi o nișă și să îți concentrezi toate eforturile pe promovarea produselor din nișa respectivă.
Promovare, promovare și iar promovare
Nu va auzi nimeni de magazinul tău online dacă nu te ocupi și de promovare. Iar asta e o știință în sine, așa că îți recomandăm să angajezi experți care să se ocupe strict de asta. Știm că poate fi tentant să economisești bani încercând să te promovezi singur, însă un expert cunoaște mai bine piața și știe la ce strategii să apeleze pentru a-ți obține clienți.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰