De ce nu mai vinde Carrefour sucuri Pepsi, 7Up şi chipsuri Lay’s
Carrefour nu va mai vinde produsele companiei PepsiCo, cum ar fi sucurile Pepsi, 7Up sau chipsurile Lay’s, argumentând că prețurile acestora au crescut inacceptabil de mult.
Carrefour i-a anunţat pe clienţi că nu va mai vinde în Franţa produsele PepsiCo, cum ar fi Pepsi, Lay's şi 7up, deoarece au devenit prea costisitoare, cel mai recent episod al războiului preţurilor dintre retaileri şi furnizorii globali de produse alimentare, relatează Reuters, citat de Agerpres.
De joi, rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franţa vor avea un anunţ în care se precizează: "Nu mai vindem această marcă în urma creşterilor inacceptabile de preţuri", a anunţat un purtător de cuvânt al retailerului francez. Reprezentanţii PepsiCo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.
Carrefour nu mai vinde produsele PepsiCo în urma majorării preţurilor
În octombrie, compania americană anunţase că intenţionează o majorare modestă a preţurilor în acest an, cererea fiind solidă, în pofida preţurilor ridicate, astfel încât a revizuit în creştere, de trei ori, estimările privind profitul din 2023.
- Trucul simplu prin care o femeie câştigă 700 de euro, fără să investească nimic. Cu banii, englezoaica a...
- Singura şcoală din România în care meniul elevilor e făcut de un nutriţionist. Reamenajarea cantinei a costat...
- Românii sunt campionii Europei la cheltuieli pe alimente și sucuri - un sfert din venituri
În 2023, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din câteva ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri, care au devenit mult mai dure, în contextul inflaţiei ridicate.
Nu se ştie dacă produsele PepsiCo care sunt deja pe rafturile Carrefour vor fi retrase de la vânzare, a declarat purtătorul de cuvânt al retailerului francez. Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.
În cadrul eforturile de reducere a inflaţiei, Guvernul francez a cerut retailerilor şi furnizorilor să demareze în ianuarie negocierile anuale privind preţurile, cu două luni mai devreme decât de obicei. Datele preliminare publicate joi arată că în decembrie preţurile de consum au crescut în Franţa cu 4,1% în ritm anual.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰