Antena Meniu Search
x

Curs valutar

(P) Vreau din România, evoluția unei mărci proprii la realitatea consumatorului român de azi

În ultimii ani, cu atât mai mult pe fondul pandemiei de COVID-19, interesul românilor pentru un stil de viață sănătos a crescut semnificativ, alături de preocuparea pentru produse sustenabile, din surse sigure.

de Redactia Observator

la 04.04.2022 , 12:10

Vreau din România, evoluția unei mărci proprii la realitatea consumatorului român de azi

Mai mult, pentru consumatorii români, contează mult originea produselor, pe care o asociază atât cu factori practici, dar și emoționali: prospețime, tradiție, autenticitate, intimidate, gustul de acasă care ajunge la el pe masa direct din ferma/fabrica unui producător roman.

La începutul anului, Kaufland a relansat marca proprie „Vreau din România”, cu o nouă identitate vizuală. Este un brand cu produse 100% românești, dedicat conceptului de „buy local”. Acesta a evoluat de-a lungul timpului, inclusiv la nivel de sortimentație, ca răspuns la cererea consumatorilor.

Introdusă la raft inițial în 2017, gama oferă o varietate de produse dedicate celor care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. „Vreau din România” cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe).

Articolul continuă după reclamă

Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere.

Procesul de rebranding a fost sprijinit de o campanie de comunicare 360, care a mobilizat o serie de resurse de ordin strategic, creativ și chiar artistic. Mai exact, noua identitate se inspiră din tradiție, gustul de acasă, copilărie, origini și are la bază un motiv central – Floarea Vieții, pictat cu măiestrie de artista Monica Ghițescu. La nivel simbolistic, Floarea Vieții este expresia vitalității, a energiei, a nemuririi.

Kaufland a comunicat noua identitate vizuală cu o campanie integrată, sub umbrela „Ce vreau din România?”, care invită consumatorii la un dialog despre tradiții și autenticitate. Campania a debutat în ianuarie și este vizibilă pe toate mediile importante: TV, radio, OOH, online, pe social media și în magazinele Kaufland din toată țara.

Descoperă produsele românești, disponibile exclusiv în magazinele Kaufland: kaufland.ro/Vreau-din-românia

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi decis cu cine votaţi în primul tur la alegerile prezidenţiale?
Observator » Ştiri economice » (P) Vreau din România, evoluția unei mărci proprii la realitatea consumatorului român de azi