Podul Constanţa continuă să fie o problemă și după începerea reabilitării
Podul Constanţa, unul dintre cele mai aglomerate dar periculoase poduri din ţară, stă să cadă la cinci luni după ce au început reparaţiile. Mai grav, reporterii Observator au descoperit că, în cel puţin două nopţi din ultima săptămână, pe şantier bătea vântul.
Podul Constanţa, unul dintre cele mai aglomerate dar periculoase poduri din ţară, stă să cadă la cinci luni după ce au început reparaţiile. Mai grav, reporterii Observator au descoperit că, în cel puţin două nopţi din ultima săptămână, pe şantier bătea vântul. Reprezentanţii constructorului şi ai CFR văd altfel situaţia: la pod se lucrează normal.
Bucăţi de ciment care se pot desprinde în orice moment şi stâlpi de susţinere şubreziţi de timp şi de infiltraţii. Aşa arată Podul Constanţa, una din porţile de intrare în Capitală. Pe deasupra, trec zilnic zeci de trenuri de călători, iar pe dedesubt mii de oameni în maşini, autobuze tramvaie.
3 milioane şi jumătate de lei a dat administratorul pasajului, CFR Infrastructură, pentru reparaţii.
Podul Constanţa a fost construit în 1938, în doar cinci luni. Tot de atâta vreme se lucrează la reabilitarea acestuia. S-a turnat doar acest strat de ciment, iar stâlpii de susţinere sunt şubrezi în continuare.
- Câţi bani economiseşte dacă rambursezi anticipat 1.000 de lei la un împrumut pe 20 de ani, cu dobândă de 5%
- Iancu Guda: "Avem cea mai mare crestere de salarii din UE". Câţi bani din salariu pierd românii din cauza inflaţiei
- Românii vor putea întreba angajatorul ce salarii au colegii lor. Companiile, obligate să facă grilele publice
- Afacerea pe care Ramona a pariat acum câțiva ani şi care a dat roade. "Clienţii vin la noi, deja sunt programaţi"
- BNR menţine în continuare dobânda cheie la 6,5% pe an
Teoretic, muncitorii lucrează pe şantierul podului doar noaptea între orele 24 şi două dimineaţa, pentru a nu îngreuna traficul. Practic, reporterii Observator nu au găsit niciun muncitor la lucru noaptea trecută. Şi în urmă cu trei nopţi bătea vântul pe şantier. Explicaţia constructorului şi a administratorului?
(Reporter): Au filmat şi colegii mei noaptea trecută, vreau să vă arăt că nu se lucrează. Uitaţi, nu e niciun muncitor. Podul arată în ultimul hal.
MARIUS CHIPER, director general al CFR Infrastructură: ”Podul arată în ultimul hal”? Nu sunt de acord cu aceste afirmaţii. Podul arată aşa cum arată! Lucrăm două ore pe noapte!
Pasajul ar trebui să fie complet reabilitat şi modernizat până în martie 2020.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰