Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Instituţiile statului şi marile companii au "venit" pe Insula Iubirii. Cele mai virale comentarii de pe Facebook

Febra "Insula Iubirii" a cuprins toată România. Replicile personajelor s-au viralizat şi toată lumea a auzit de Samset şi Dezahardat. Multe au ajuns inclusiv versuri în melodii. O postare pe Facebook a platformei Netflix în seara finalei a aruncat internetul în aer şi zeci de instituții ale statului, companii importante, medici si psihologi au dat replici savuroase. Antena 1 a fost lider detaşat de audienţă cu finala Insula Iubirii. Peste 8.5 milioane de români au urmărit cel puţin un minut din cel de-al 8 lea sezon Insula Iubirii.

de Redactia Observator

la 29.08.2024 , 19:19

"Insula Iubirii" a creat în jurul ei un adevărat fenomen: un limbaj aparte, grupuri de Whatsapp dedicate, dezbateri pe reţelele sociale şi vizionări la terase ca la meciurile de fotbal. Replicile ispitelor şi concurenţilor s-au rostogolit de pe plaja de vis din Thailanda şi au devenit virale. 

Insula Iubirii a stârnit un adevărat fenomen pe internet

O postare pe Facebook a platformei Netflix a aruncat Internetul în aer. La mesajul "să nu spargi TV-ul diseară la bonfire", zeci de instituții ale statului și companii importante au comentat, inspirat şi cu ironie, subiectul. 30.000 de like-uri, aproape 10.000 de comentarii şi mii de distribuiri în doar câteva ore. 

Vezi și

"Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?" este comentariul care conduce în top, iar replica salvatoare vine de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenţă. Imediat a răspuns Crucea Roşie. "Daca cineva s-a ars la bonfire, suntem noi aici sa acordam Primul Ajutor." În același spirit de glumă a comentat şi o companie de curierat - "Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm." 

Pe acelaşi subiect

Peste 8.5 milioane de români au urmărit cel puţin un minut din cel de-al optulea sezon Insula Iubirii. Succesul are mai multe explicaţii.

"Există un fenomen individual. Există şi o parte sociologică - contagiunea pe care o avem cu totii in momentul in care auzim că ceva este foarte interesant. A ajuns să fie o chestiune trendy, la modă să te uiţi la Insula Iubirii", spune psihologul Bogdan Cotigă.

Ispitele şi cuplurile ne-au trecut prin toate emoţiile. Şi, dincolo de orice, uneori aşa e dragostea şi aşa suntem noi oamenii. 

Alţii şi-au luat liber de la serviciu ca să nu piardă finalul apoteotic. 

"Nu mă gândeam succesul să fie atât de mare, dar intrând în casă şi cunoscând concurenţii, mai ales pe Iustina, am şi spus producătorului, Iustina sezonul ăsta o să rupă", a spus Beni, ispită.

Andrei şi revelaţiile spirituale au făcut şi ele deliciul publicului. Fenomenul "Insula Iubirii" a ajuns subiect de studiu inclusiv în facultăţile de Sociologie.

Castingul pentru noul sezon al emisiunii a bătut deja toate recordurile

"Apropo de noul sezon, în momentul de faţă am înţeles că s-au înscris peste 1500 de cupluri şi peste 3000 de ispite", a spus Radu Vâlcan.

Finala Insula Iubirii a fost lider detasat de audienta, pe toate segmentele de public si record la nivelul cotei de piata, inca de la lansarea productiei in Romania, fenomen atins în trecut doar de competiţiile sportive.

La Antena 1 continuă emisiunile fabuloase. De duminică, 1 septembrie ora 20, revine Asia Express cu o premieră maraton! 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Întrebarea zilei
Aţi putea să vă îndepliniţi sarcinile de serviciu într-un interval de lucru mai scurt?
Observator » Evenimente » Instituţiile statului şi marile companii au "venit" pe Insula Iubirii. Cele mai virale comentarii de pe Facebook