Galerie foto Linie ferată la granița cu Ucraina, redeschisă după 15 ani. Ultimul tren de călători prin cele două puncte de frontieră a circulat în 2007
Punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa, de la granița cu Ucraina, a fost redeschis marți, după 15 ani, a anunțat CFR Infrastructură. Ultimul tren de călători prin cele două puncte de frontieră dintre Ucraina și România a circulat în anul 2007.
SRCF Cluj a redeschis marți punctul feroviar de frontieră pentru reluarea circulației feroviare la granița cu Ucraina, pe relația Teresva - Câmpulung la Tisa. CFR Infrastructură amintește că, în 12 octombrie, SRCF Cluj a redeschis punctul feroviar de frontieră Valea Vișeului, care permite reluarea circulației trenurilor de călători la granița cu Ucraina, pe linia cu ecartament larg Berlibas (UZ) - Valea Vișeului (CFR). SRCF Cluj continuă programul de reparații la infrastructura feroviară, lucrări care au drept scop fluidizarea traficului feroviar transfrontalier pe relația direct Teresva - Câmpulung la Tisa - Sighetu Marmației - Bocicoi - Valea Vișeului - Berlibas, în prezent fiind în derulare reparațiile pe linia cu ecartament larg Câmpulung la Tisa - Sighetu Marmației, respectiv Sighetu Marmației - Valea Vișeului (ecartament mixt), lucrări estimate a se finaliza până la finalul anului.
Punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa, redeschis după 15 ani
De la începutul anului, odată cu izbucnirea conflictului din Ucraina, CFR SA a depus eforturi susținute pentru a face față creșterii capacității transportului feroviar de călători și de marfă, înregistrat atât în punctele de frontieră de la granița cu Ucraina (Valea Vișeului, Halmeu și Vicșani), dar și cele de la granița cu Republica Moldova (Cristești Jijia, Socola, Fălciu și Galați Largă), prin lucrările executate în regie proprie, lucrări care au avut drept scop atât reluarea traficului feroviar pe linii CF (ecartament larg/ecartament normal) închise cu ani în urmă, dar și îmbunătățirea condițiilor de tranzitare și de manevră pe liniile din stațiile de cale ferată, transmite compania.
Lucrări finalizate de CFR SA în zonele feroviare de frontieră:
- Şeful armatei ucrainene: Niciun fel de negocieri cu Rusia până nu-şi retrag forţele din ţară
- Belarus se află sub ocupația Rusiei, acuză șefa opoziției. Aleksandr Lukaşenko "nu controlează prezenţa de...
- Armata ucraineană a retras acreditările mai multor jurnaliști occidentali și locali. De ce au luat militarii...
STAȚIA DE FRONTIERĂ VALEA VIȘEULUI - granița cu UZ
► redeschisă larg Valea Vișeului (CFR) - Berlibas (UZ), linie cu ecartament
STAȚIA DE FRONTIERĂ HALMEU - granița cu UZ
► redeschise 4 linii CF (2 linii cu ecartament larg și 2 linii cu ecartament normal)
► consolidare 16 linii CF (ecartament normal/ecartament larg)
► consolidare 47 de aparate de cale
STAȚIA DE FRONTIERĂ VICȘANI - granița cu UZ
► redeschise 13 linii CF (6 linii cu ecartament normal, 7 linii cu ecartament larg).
STAȚIA DE FRONTIERĂ FĂLCIU - granița cu CFM
► redeschisă linia CF Zorleni - Fălciu - Fălciu Frontieră
STAȚIA DE FRONTIERĂ CRISTEȘTI JIJIA - granița cu CFM
► redeschise 5 linii CF (3 linii cu ecartament larg și 2 linii cu ecartament normal)
STAȚIA DE FRONTIERĂ SOCOLA - granița cu CFM
► redeschise 2 linii CF (ecartament larg și ecartament normal)
STAȚIA DE FRONTIERĂ GALAȚI LARGĂ - granița cu CFM
► redeschise 2 linii CF, respectiv linia CF Galați Largă Ana - Galați Bazin - Galați Mărfuri - Port Docuri (ecartament larg) și linia CF Siloz Port Docuri - Galați Mărfuri - Galați Călători (ecartament normal)
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰