Săptămâna trecută a fost descoperită planeta Kepler-186f, prima exoplanetă de dimensiunea Terrei, aflată în zona locuibilă a stelei sale. NASA a anunţat că aici ar putea exista apă în stare lichidă şi chiar forme de viaţă. O descoperire care nu ar fi tocmai fericită.

Oamenii de ştiinţă sunt alarmaţi de noua descoperire. Aceştia spun că identificarea vieţii extraterestre ar putea fi un indiciu pentru dispariţia apropiată a speciei noastre.

Specialiştii spun că viaţa inteligentă ar putea fi foarte rar întâlnită sau că aceste forme de viaţă au tendinţa să se autodistrugă. Prin urmare, este posibil ca pe unele planete să existe doar forme de viaţă primitivă, procariotă.

Totuşi, dacă a existat viaţă inteligentă pe alte planete, este posibil ca aceasta să nu fi supravieţuit prea mult. Tehnologia poate fi un pericol serios, după cum au declarat şi multi savanţi celebri.

Stephen Hawking, Max Tegmark, and Stuart Russell au vorbit despre pericolul pe care îl pot reprezenta maşinăriile foarte inteligente, iar Martin Rees a avertizat în privinţa riscului biotehnologiei.

Pe scurt, o civilizaţie avansată se poate „sinucide" tocmai prin aceste progrese tehnologice, iar noi am putea fi următorii pe listă.

foto: obiectiv.info

35 de lei kilogramul de carne de miel înainte de Paşte. Consideraţi preţul acceptabil?

Observator » Evenimente » NASA dă un avertisment TERIFIANT! Iată semnul că OMENIREA se apropie de EXTINCŢIE