Neatza cu Răzvan și Dani și Observator, prima alegere a telespectatorilor
Tot mai mulți telespectatori aleg să își înceapă diminețile alături de cea mai veselă gașcă de matinali, care, după o săptămână maraton de transmisii live au reușit să se păstreze în topul preferințelor celor de acasă.
Tot mai mulți telespectatori aleg să își înceapă diminețile alături de cea mai veselă gașcă de matinali, care, după o săptămână maraton de transmisii live au reușit să se păstreze în topul preferințelor celor de acasă.
Luni, 2 noiembrie, Neatza cu Răzvan și Dani s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani. În intervalul 07:59 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,3%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra doar 1,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.
În ceea ce privește știrile, românii au ales ca la prima oră a dimineții să se informeze din jurnalul Observator matinal, prezentat de Iuliana Pepene, ce s-a clasat ca lider de piață pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Observatorul dimineții a fost cel mai urmărit program al intervalului 05:57-07:59, cu o medie pe publicul comercial de 2,4 puncte de rating și 34,1 % cota de piață.
Și Observatorul orei 16, prezentat de Mihaela Călin a fost pe primul loc în preferințele românilor, ocupând topul audiențelor pe toate categoriile de public. Observatorul orei 16 a fost cel mai urmărit program al intervalului, cu o medie pe publicul comercial de 2 puncte de rating și 15,2 % cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating și 12,7 % cota de piață. 3,3 puncte de rating și 13,9 % cota de piață a obținut Observatorul orei 16 la nivelul publicului din mediul urban, pe locul al doilea clasându-se Kanal D cu o medie de 2,5 puncte de rating și 10,6 % cota de piață.
Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, cu Antena 1 pe primul loc cu o medie de 3,8 puncte de rating și 15 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 3,6 puncte de rating și 14,4 procente din cota de piață.
Ți-a plăcut acest articol?
LikePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰