Pepene care scotea spume, adus înapoi de un client. Vânzătoarea, uluită: "Vai de capul meu" (Video)
Un bărbat din Piatra Neamţ a mers la cumpărături într-un magazin foarte mare din oraş, de unde a cumpărat şi un pepene. Ajuns acasă, omul spune că a depozitat pepenele în condiţii optime, pentru a fi servit mai târziu, copiilor săi, deoarece pentru ei l-a cumpărat.
Un bărbat din Piatra Neamţ a mers la cumpărături într-un magazin foarte mare din oraş, de unde a cumpărat şi un pepene.
Ajuns acasă, omul spune că a depozitat pepenele în condiţii optime, pentru a fi servit mai târziu, copiilor săi, deoarece pentru ei l-a cumpărat.
Nu mică i-a fost mirarea când o spumă albă a început să iasă din pepene. Uluit, băbatul a făcut poze pepenelui, cât şi bonului obţinut în magazin, apoi l-a pus într-o sacoşă şi a mers să-l arate în magazinul de unde l-a cumpărat.
Ajuns în magazin, bărbatul a arătat ciudăţenia unei vânzătoare, care a scos câteva exclamaţii de uimire. Totuşi, un manager nu a fost atât de impresionat, întrebându-l pe client dacă el dă aşa ceva de mâncare copiilor, e problema lui, apoi s-a oferit să-i dea omului banii înapoi pe pepenele cu spume.
Clientul şi-a luat pepenele şi s-a dus glonţ la Protecţia Consumatorului. (sursa)
Poziția oficială a companiei Kaufland România
Kaufland România aduce următoarele precizări:
Pornind de la situația semnalată, am demarat verificări la raionul de pepeni din magazinul din Piatra Neamț, dar și în depozit, în urma cărora confirmăm că toate produsele sunt conforme și respectă toate standardele de calitate și siguranță.
Conform procedurii în vigoare, la livrarea în magazin, pepenii au venit însoțiți de declarație de conformitate din partea furnizorului local, ce atesta că erau buni de consum. Produsele au fost păstrate în condiții optime de depozitare, cu temperaturi controlate de 10-12 grade Celsius, care asigură prospețimea, calitatea și siguranța tuturor fructelor și legume. De asemenea, de-a lungul zilei, au avut loc mai multe controale de prospețime la raft.
Menționăm că produsul a fost achiziționat de client acum două zile, drept pentru care este necesară verificarea condițiilor în care produsul a fost păstrat.
Pentru că satisfacția clienților e foarte importantă pentru noi, ne angajăm să returnăm banii pe loc în cazul în care un client este nemulțumit, indiferent de motiv.
Rămânem la dispoziția clienților pentru a remedia prompt orice neplăcere la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰