Timbrul românesc promovează excelenţa în comunicare
O emisiune filatelică a fost lansată astăzi, cu ocazia aniversării a 10 ani de la înfiinţarea holdingului The Group, una dintre cele mai mari companii de comunicare din România.
O emisiune filatelică a fost lansată astăzi, cu ocazia aniversării a 10 ani de la înfiinţarea holdingului The Group, una dintre cele mai mari companii de comunicare din România.
Mesageri tăcuţi, timbrele duc cu ele poveşti din trecut sau imagini din cele mai îndepărtate locuri. Fără ele, scrisorile ar fi mult mai reci.
Mesajele pe marcile postale trebuie sa aiba un continut precis.
Holdingul The Group reprezintă peste 200 de branduri internaţionale şi locale. Are 230 de angajaţi şi este partener în România al grupului american Omnicom Media Group.
Timbrele de colecţie au fost puse în vânzare în toate magazinele Romfilatelia din Bucureşti şi din ţară.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰