Un hotel din Mamaia, obligat de instanţă să restituie unui turist nemulţumit banii de sejur
Premieră în justiţia din România. Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanţă să îi returneze banii pentru un sejur unui client nemulţumit. Bărbatul din Bucureşti susţine că reprezentanţii locaţiei au prezentat mincionos serviciile din portofoliu , iar condiţiile de cazare au fost foarte proaste.
- Premieră în justiţia din România, unde un hotel trebuie să-i returneze unui client banii pentru un sejur
- Clientul susţine că pe siteul hotelului, prezentarea locaţiei a fost făcută mincinos
Turistul a cumpărat un pachet de servicii în luna martie 2019, constând într-un apartament în regim all inclusive, perioada 1-5 iulie 2019, la hotelul Victoria din Mamaia, valoarea pachetului fiind de 3.888 lei.
Omul spune că a închiriat un apartament deoarece are doi copii minori (de 3 ani şi 1 an şi jumătate), fiecare putând fi cazat separat într-o cameră, iar din discuţiile purtate la momentul respectiv cu reprezentanţii hotelului şi din informaţiile furnizate pe site-ul unităţii de cazare, reieşea în mod clar că hotelul are camerele renovate şi că totul era în stare impecabilă.
Prezentarea una, realitatea alta
Ajuns la faţa locului, turistul a constantat că nu exista uşă între camerele copiilor şi că în băi exista un miros insuportabil de canalizare, iar dimensiunea celei care avea şi vas de WC era foarte mică. O altă nemulţumire a bucureşteanului a fost că activităţile pentru copii, deşi erau promovate pe pagina de internet a hotelului, „lipseau cu desăvârşire”.
În instanţă, reprezentanţii hotelului de trei stele s-au apărat că nu erau obligaţi să pună uşi între camere, iar pentru mirosul de canalizare se face vinovată Primăria Constanţa care a subdimensionat canalizările. Totodată, aceştia au reclamat faptul că turistul s-a plâns în penultima zi de sejur şi nu la început, aşa cum ar fi fost normal.
Decizia nu este definitivă
Magistraţii Judecătoriei Constanţa au decis, după analizarea fiecărei părţi, că hotelul trebuie să restituie suma de 3.888 de lei către reclamant. decizia nu este definitivă. „În ce priveşte uşa dintre camerele apartamentului, instanţa reţine că într-adevăr în prezentarea realizată pe site-ul pârâtei nu se menţionează lipsa acesteia, iar din fotografii este greu sesizabil.
Totodată, instanţa reţine că în condiţiile prezentării spaţiului de cazare ca fiind un apartament, aşteptarea consumatorului în sensul separării camerelor cu uşă este rezonabilă”, spun judecătorii, potrivit Adevărul. Referitor la mirosul din baie, instanţa constată că din fotografia ataşată de reclamant se poate vedea astuparea scurgerii cu bandă adezivă. De asemenea, instanţa a luat în calcul şi recenziile altor turişti care atrăgeau atenţia asupra acestui miros.
Citeşte şi: Cea mai scumpă staţiune de pe litoral, Mamaia, va fi mai înaltă cu un metru de nisip
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰