Cu sau fără casieri în supermarketuri? Un lanţ de magazine din UK elimină complet casele de marcat self-service
Când vine vorba de cumpărături, se pare că există două tipuri de oameni în lume: cei care preferă să-şi scaneze singuri produsele și cei care preferă interacțiunea cu un casier.
![Cu sau fără casieri în supermarketuri? Un lanţ de magazine din UK elimină complet casele de marcat self-service Cu sau fără casieri în supermarketuri? Un lanţ de magazine din UK elimină complet casele de marcat self-service](https://img.observatornews.ro/0/2023/11/15/549921/casa-self-pay-4baad5ed.webp?w=430&f=2&v=2)
Booths, un mic lanț de magazine din Anglia, a decis și a anunțat săptămâna aceasta că va scăpa de casele automate de scanare a produselor din toate cele 28 de magazine, cu excepția a două. Ei se opun unei tendințe care a transformat modul în care oamenii fac cumpărături, scrie The New York Times.
Clienţii spun că au întotdeauna probleme cu casele de "self-checkout"
"Întotdeauna există o problemă", a spus Sandra Abittan, în timp ce ieșea vineri dintr-un supermarket local Tesco din nord-vestul Londrei, observând că deseori trebuie să aștepte să o ajute cineva atunci când folosește o casă automată.
În ultimii 20 de ani, plățile automate au fost în creștere în întreaga lume. Multe lanțuri și-au extins numărul caselor de "self-checkout" în perioada pandemiei.
- Experiment inedit făcut de doi britanici: coșul săptămânal din UK, mai scump decât zborul cu avionul și...
- Lovitura dată de Mega Image cu Profi. Câte magazine vor avea, în comparaţie cu Carrefour şi Lidl
- Ploieștean, săltat de poliție în timp ce încerca să vândă un revolver în parcarea unui supermarket
- Zi de foc pentru trupele ucrainene. Peste 260 de atacuri ruseşti, din toate direcţiile, la Pokrovsk
- Cel mai ambiţios proiect al omenirii. Un milionar anonim finanţează crearea primei aşezări umane subacvatice
În 2016, un studiu cu privire la comercianţii din SUA, Marea Britanie şi alte ţări europene a scos la iveală faptul că vânzările magazinelor care folosesc sistemul de "self-checkout" au scăzut cu 4%.
Nimic nu se compară cu interacţiunea umană
Booths, care are aproximativ 3.000 de angajați, a declarat într-un comunicat că faptul că angajații săi interacționează cu clienții le oferă o experiență mai bună. "Ne-am bazat nu numai pe ceea ce credem că este cel mai potrivit lucru de făcut, ci și pe faptul că am primit feedback de la clienții noștri", a spus compania.
Unele persoane rămân totuşi fidele caselor de self-pay
La un Tesco din nord-vestul Londrei, în timpul pauzei de prânz de vineri, majoritatea oamenilor păreau să aleagă opțiunea de auto-checkout, în mare parte deoarece coada era într-adevăr mai scurtă decât cea pentru casele de marcat obişnuite.
Dar eliminarea completă a caselor de "self-checkout", așa cum a anunțat Booths că va face, ar fi o "idee proastă", a spus doamna Abittan.
Ea a folosit casa de "self-checkout" pentru a evita așteptarea la coadă și totul a decurs fără probleme.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰