Cu sau fără casieri în supermarketuri? Un lanţ de magazine din UK elimină complet casele de marcat self-service
Când vine vorba de cumpărături, se pare că există două tipuri de oameni în lume: cei care preferă să-şi scaneze singuri produsele și cei care preferă interacțiunea cu un casier.
Booths, un mic lanț de magazine din Anglia, a decis și a anunțat săptămâna aceasta că va scăpa de casele automate de scanare a produselor din toate cele 28 de magazine, cu excepția a două. Ei se opun unei tendințe care a transformat modul în care oamenii fac cumpărături, scrie The New York Times.
Clienţii spun că au întotdeauna probleme cu casele de "self-checkout"
"Întotdeauna există o problemă", a spus Sandra Abittan, în timp ce ieșea vineri dintr-un supermarket local Tesco din nord-vestul Londrei, observând că deseori trebuie să aștepte să o ajute cineva atunci când folosește o casă automată.
În ultimii 20 de ani, plățile automate au fost în creștere în întreaga lume. Multe lanțuri și-au extins numărul caselor de "self-checkout" în perioada pandemiei.
În 2016, un studiu cu privire la comercianţii din SUA, Marea Britanie şi alte ţări europene a scos la iveală faptul că vânzările magazinelor care folosesc sistemul de "self-checkout" au scăzut cu 4%.
Nimic nu se compară cu interacţiunea umană
Booths, care are aproximativ 3.000 de angajați, a declarat într-un comunicat că faptul că angajații săi interacționează cu clienții le oferă o experiență mai bună. "Ne-am bazat nu numai pe ceea ce credem că este cel mai potrivit lucru de făcut, ci și pe faptul că am primit feedback de la clienții noștri", a spus compania.
Unele persoane rămân totuşi fidele caselor de self-pay
La un Tesco din nord-vestul Londrei, în timpul pauzei de prânz de vineri, majoritatea oamenilor păreau să aleagă opțiunea de auto-checkout, în mare parte deoarece coada era într-adevăr mai scurtă decât cea pentru casele de marcat obişnuite.
Dar eliminarea completă a caselor de "self-checkout", așa cum a anunțat Booths că va face, ar fi o "idee proastă", a spus doamna Abittan.
Ea a folosit casa de "self-checkout" pentru a evita așteptarea la coadă și totul a decurs fără probleme.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰