Gigantul H&M, pierderi de peste 4 miliarde de dolari, doar în ultimul an! Mii de articole rămân lunar la raft, în favoarea altor mari producători
Gigantul H&M, pierderi de peste 4 miliarde de dolari, doar în ultimul an! Mii de articole rămân lunar la raft, în favoarea altor mari producători
Într-o industrie în continuă dezvoltare şi cu o concurenţă extrem de strânsă, aşa cum este cea a modei, chiar şi o mică parte a unei colecţii de haine nevândute poate aduce pierderi însemnate pentru o firmă de îmbrăcăminte care vinde la nivel mondial. Cu această problemă se confruntă acum gigantul H&M care a înregistrat, în aproape un an, pierderi în valoare de 4,3 miliarde de dolari!
Mii de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, genţi şi accesorii H&M au rămas pe rafturi ori în depozitele companiei suedeze.
Pierderile suferite în favoarea concurenţei ridică semne serioase de întrebare, în privinţa capacităţii gigantului suedez de a se adapta la cerinţele şi aşteptările actuale clienţilor.
Vânzările în magazine au scăzut foarte mult, în favoarea cumpărăturilor online, serviciu mult mai facil oferit de alţi mari producători de textile. Din cauza lipsei timpului, dar şi a aglomeraţiei din magazine, din ce în ce mai mulţi cumpărători preferă comoditatea pe care shopping-ul online o oferă.
H&M însă, nu stă atât de bine la capitolul comenzilor pe internet, lucru care îi aduce un dezavantaj enorm, clienţii preferând să îşi îndrepte atenţia către alţi producători.
H&M este unul din cei mai mari producători de îmbăcăminte din întreaga lume, cu o producţie de milioane de articole textile şi de încălţăminte pe an.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰