Antena Meniu Search
x

Scene cumplite la o lună de la catastrofa feroviară din India. Zeci de cadavre nu au fost încă revendicate: autorităţile nu ştiu ce să facă cu ele

Catastrofa feroviară din India. Peste 50 de cadavre nu au fost încă revendicate de rude, la o lună de la accidentul tragic în urma căruia au murit aproape 300 de oameni. O defecţiune a sistemului de semnalizare electronică ar fi cauza dezastrului, unul dintre cele mai mari din ultimele două decenii din ţară. 

de Redactia Observator

la 05.07.2023 , 14:28

Accidentul a avut loc în luna iunie în statul indian Odisha. Atunci, un tren de pasageri a lovit o garnitură staționată și a deraiat pe o cale ferată învecinată. Vagoanele răsturnate au fost apoi lovite de un alt tren de pasageri. 293 de oameni au murit și peste 1.000 au fost răniți în cel mai grav accident feroviar din India din acest secol.

Numeroase familii nu au reușit să găsească rămășițele rudelor decedate

Calea ferată aflată la locul accidentului a fost reparată, dar numeroase familii nu au reușit să găsească rămășițele rudelor decedate. În total sunt 52 de cadavre care au fost depozitate în containere frigorifice dintr-un spital, potrivit BBC. Unele dintre cadavre sunt într-o stare proastă, ceea ce face ca procesul de identificare să fie și mai dificil pentru familii.

Articolul continuă după reclamă

Săptămâna trecută, 29 de cadavre au fost identificate cu ajutorul probelor ADN. Autoritățile spun că, pe măsură ce trece timpul, va fi din ce în ce mai dificil să se identifice cadavrele. De asemenea, nu se știe cât timp pot fi păstrate cadavrele nerevendicate și ce se va face cu ele dacă nu există revendicatori. Unii au sugerat ca opțiune incinerarea în masă.

Pe acelaşi subiect

Peste 1.000 de răniţi în accidentul feroviar

Aproape 1.200 de persoane au fost rănite când un tren de călători a lovit un tren de mărfuri ce staţiona, a deraiat şi a percutat un alt tren de călători care trecea în sens invers în apropiere de Balasore. Căile ferate indiene administrate de stat, care afirmă că transportă peste 13 milioane de persoane în fiecare zi, se străduiesc să-şi amelioreze bilanţul de securitate inegal, atribuit infrastructurilor învechite.

O anchetă preliminară a indicat că trenul Coromandel Express, care se îndrepta spre Chennai dinspre Kolkata, a ieşit de pe linia principală şi a intrat pe o linie în buclă secundară, utilizată pentru gararea trenurilor, cu o viteză de 128 km/ oră, zdrobindu-se de un tren de mărfuri ce staţiona pe linia în buclă, a declarat un membru în Consiliul căilor ferate.

Acest accident a făcut ca locomotiva şi primele patru sau cinci vagoane să sară de pe linii să se răstoarne şi să lovească ultimele două vagoane ale trenului Yeshwantpur - Howrah, care se îndrepta în direcţia opusă cu 126 km/oră pe a doua linie principală, a declarat acelaşi responsabil jurnaliştilor. Mecanicii celor două trenuri de călători au fost răniţi, dar au supravieţuit.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei
V-aţi simţit vreodată epuizat din cauza termenelor limită impuse la serviciu?
Observator » Stiri externe » Scene cumplite la o lună de la catastrofa feroviară din India. Zeci de cadavre nu au fost încă revendicate: autorităţile nu ştiu ce să facă cu ele