Zara îi va taxa pe clienţii care returnează produsele comandate online, în Spania
Gigantul de modă Zara a început să taxeze cumpărătorii din Spania pentru returnarea achizițiilor realizate online, a anunțat compania miercuri, deși returnările efectuate în magazinele fizice vor rămâne gratuite, transmite Reuters.
- "El săracul, plângea lângă fată". Şoferul care a provocat tragedia din Timiş se grăbea la o petrecere. DETALII la Observator 17:00, la Antena 1
- Vin ploile. Meteorologii anunţă averse în fiecare zi pentru următoarele două săptămâni. Prognoza pe regiuni în perioada 13 - 26 mai
Clienții trebuie să plătească acum 1,95 euro (2,13 dolari) dacă doresc să returneze piese de acasă, costul fiind dedus din rambursare, a explicat Zara pe site-ul său oficial.
Cu toate acestea, articolele cumpărate online pot fi în continuare returnate gratuit la magazinele fizice, precizează reprezentanţii companiei.
Oamenii făceau comenzi online doar pentru a încerca hainele acasă
Pe măsură ce pandemia de COVID-19 a declanșat o explozie în ceea ce priveşte cumpărăturile online, clienții s-au obișnuit să cumpere articole pentru a le încerca acasă, deoarece returnările erau adesea gratuite, ceea ce a crescut costurile pentru comercianți.
Inditex grupul care deține Zara, va introduce taxe de returnare în Spania şi pentru celelalte mărci ale sale, cum ar fi Massimo Dutti și Pull&Bear.
La începutul anului trecut, Zara a introdus taxe pentru unele retururi online în Marea Britanie și alte piețe principale, în urma unor măsuri similare din partea companiilor rivale, precum Uniqlo sau Next.
Ți-a plăcut acest articol?
LikePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰