Antena Meniu Search
x

SPECIAL! Lansările colecţiilor de modă, accesibile doar specialiştilor şi VIP-urilor

Lansările colecţiilor de modă sunt unele dintre cele mai aşteptate evenimente ale fiecărui sezon. Invitaţiile pentru un astfel de show merg însă doar către specialiştii din industria modei şi VIP-uri

Vezi și

Lansările colecţiilor de modă sunt unele dintre cele mai aşteptate evenimente ale fiecărui sezon. Invitaţiile pentru un astfel de show merg însă doar către specialiştii din industria modei şi VIP-uri

Vorbim despre câteva categorii foarte bine delimitate de participanţi la astfel de show-uri. În primul rând, vor fi invitaţi criticii de modă precum Godfrey Deeney, editorul şef al publicaţiei Le Figaro şi critic de modă pentru bărbaţi pentru Financial Times, Anna Wintour, editor şef la Vogue America, Suzi Menkes, Hillary Alexander şi aşa mai departe

O altă categorie de invitaţi la showrile de modă sunt vedetele, celebrităţile internaţionale, actriţele, câştigătoarele premiilor Grammy şi aşa mai departe.

Există o categorie specială de doamne care sunt soţii ale magnaţilor multimiliardari ai lumii, care pot primi o invitaţie la un show dacă acestea cheltuiesc sume colosale pe piese vestimentare create de casa de modă la care sunt invitate. Aici mă refer în special la show-urile haute couture, unde o rochie poate ajunge la chiar peste 100.000 de euro.

Un nou val al invitaţiilor în primul rând la show-urile de modă este acela al bloggerilor. Bloggerii sunt consideraţi noua tendinţă în materie de presă de modă pentru că era digitală a luat o aşa mare amploare în ultima vreme.

Aici, vorbim despre câţiva bloggeri foarte importanţi care pot fi număraţi pe degete. Bloggeri care au avut colaborări de-a lungul timpului cu marile case de modă. Mă refer la Bryanboy, la Tina Craig de la Bag Snob, la Chiara Ferragni de la The Blonde Salad şi încă câţiva care pot ajunge până la un număr de maxim 20.

La fel de importantă este şi participarea reprezentanţii galeriilor precum Sax 5th Avenue, Lafayette, Harrods, şi a ginganticilor online ca Net-a-Porter, unde colecţia va ajunge după lansare. Doar că show-urile de modă crează adevărate isterii în rândul fanilor, aşa că designerii le permit şi lor să liciteze câteva invitaţii. Costurile sunt depăşite doar de cele ale organizării evenimentului.

Acestea continuă cu sumele alocate modelelor care în funcţie de celebritate pot fi plătite chiar şi cu 40.000 de euro fiecare. Doar că nu oricine îşi poate lansa colecţiile la săptămâniile modei din marile oraşe.

Dacă vrei să susţii un show în cadrul săptămânei modei de la Paris trebuie să te prezinţi în faţa oficialilor ai camerei sindicale, care te vor analiza în cadrul unui interviu. Trebuie să îţi susţii colecţiile şi să demonstrezi că eşti capabil din punct de vedere financiar să prezinţi câteva sezoane la rând şi să nu ai doar o trecere episodică.

Mai ai nevoie şi de multe recomandări din partea specialiştilor în domeniu. Aşadar, lumea modei este pe cât de frumoasă tot pe atât de dură. Tocmai de aceea rămâne exclusivistă.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Credeţi că se vor înmulţi atacurile urşilor în România?

Observator » Stiri Mondene » SPECIAL! Lansările colecţiilor de modă, accesibile doar specialiştilor şi VIP-urilor