Video Avantajele şi dezavantajele unei afaceri care a trecut testul pandemiei: Comerţul online
Vânzările online au fost salvarea antreprenorilor. În anul pandemiei aproape jumătate din retailerii români spun că au vândut mai mult pe internet. O arată şi un studiu recent, care a urmărit cum s-au adaptat companiile pentru a face faţă crizei.
Mai de voie, mai de nevoie, retailerii români au descoperit comerţul online cu ale sale bune şi rele. În mod cert un magazin virtual vine cu mai puţine costuri decât unul clasic.
Asta nu înseamnă că afacerea nu are şi dezavantajele ei. Mai mult de o treime din cei care au participat la acest studiu spun că cea mai mare provocare a comerţului online o reprezintă lipsa de predictibilitate şi instabilitatea în ceea ce priveşte comenzile plasate pe această cale.
Avantaje şi dezavantaje
A doua cea mai mare problemă invocată de comercianţi a fost întârzierea în ceea ce priveşte livrarea comenzilor. Pe de altă parte există şi o lipsă a încrederii cumpărătorilor finali în metodele de plată pe internet ceea ce duce la o ezitare în a plasa comenzi online.
Şi lipsa stocurilor sau găsirea în sine a unui curier care să livreze marfa au reprezentat o provocare. Pe de altă parte, există şi veşti bune, 90% dintre comercianţi spun că platformele de comerţ online funcţionează fără probleme şi sunt mulţumiţi de alegerea lor.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰