Antena Meniu Search
x

Curs valutar

(P) Dincolo de cifre sunt oameni sau despre nevoia plății facturilor la timp

O campanie premieră de susținere a comunităților creative locale, semnată de Ogilvy România

de Redactia Observator

la 01.10.2020 , 17:23

Ogilvy România a lansat o campanie prin care susține comunitățile creative locale, atragând atenția asupra uneia dintre cele mai sensibile probleme cu care se confruntă acestea: neplata la timp a facturilor.

Campania „Dincolo de cifre sunt oameni” este primul demers local de susținere a comunităților creative din România, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plată. În contextul generat de pandemie, comunitățile creative au nevoie astăzi, mai mult ca niciodată, să fie sprijinite și încurajate să meargă mai departe cu încredere.

Articolul continuă după reclamă

Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri, producători, toți acei oameni care stau în spatele unei campanii care vinde, care ajută un brand să fie mai iubit și care, adeseori, nu sunt plătiți la timp. Aceștia sunt partenerii pentru care plata la timp a facturilor are o și mai mare greutate, dată fiind natura meseriei lor.

Campania reamintește că în spatele facturilor și cifrelor sunt oameni cu nume și prenume, cu pasiuni, cu talent, cu dedicare. Este o campanie care vorbește obiectiv despre o realitate și care face apel la solidaritate.

Campania se desfășoară în digital și are ca spațiu de conversație o platformă si un cont de Instagram unde cei interesați își pot expune punctul de vedere. Ce înseamnă să fii plătit la timp, ce impact are întârzierea plăților, la nivel personal și profesional, gânduri despre o realitate care trebuie discutată. Echipa Ogilvy România le mulțumește tuturor celor care deja s-au implicat cu opinii și invită în continuare la un dialog deschis și constructiv pe termen lung.

Ogilvy România este una dintre cele mai puternice agenții de publicitate din România și face parte din rețeaua internațională Ogilvy. Pe piața locală, Ogilvy oferă servicii la cele mai înalte standarde, de la strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât pentru clienți locali, cât și pentru clienți internaționali.

Mai multe detalii despre proiectele pe care le dezvoltă agentia sunt disponibile aici.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Vă gândiţi să renunţaţi la cadourile de Crăciun pentru a economisi mai mulţi bani?
Observator » Ştiri sociale » (P) Dincolo de cifre sunt oameni sau despre nevoia plății facturilor la timp