Antena Meniu Search
x

Video Pericol mortal pe şoselele din ţară. Cum au ajuns limitatoarele de înălţime adevărate bombe cu ceas pe care nimeni nu le verifică

Accidentul de la Neamţ, unde un microbuz cu pasageri a fost strivit de un limitator de înălţime şubred, scoate la iveală un pericol mortal pentru noi toti. Observator a descoperit că în toată ţara sunt sute de astfel de bombe cu ceas pe care doar norocul nu le transformă într-o nouă tragedie.

de Redactia Observator

la 12.05.2021, 20:19

Vezi și

Gheorghiță Nistor, victimă: Atât am apucat să observ, că traversa a plecat. Şi acolo se termină tot. Pe mine m-a aruncat pe undeva în spate, pe mijlocul microbuzului. 

Este amintirea de coşmar a unui pasager care a văzut moartea cu ochii. Accidentul ar fi avut loc din vina şoferului de TIR care nu a ţinut cont de limita de înălţime. Platforma, cu tot cu utilaj, avea o înălţime de 4,8 m în condiţiile în care, în acestă zonă, limita maximă admisă este de 4,4 m. Dincolo de vina şoferului, există şi o altă parte a poveştii. De limitatoare răspund atât de multe instituţii încât nu prea mai răspunde nimeni

Şofer: Şi cei care au pus bara respectivă ar fi trebuit să o asigure de aşa manieră, domnule, greşeală umană, se poate întâmpla, dar bara respctivă nu era prinsă bine. 

Şofer de tir la firma implicată în accident: Tot toarnă asfaltul ăla, îl torni, te ridici cu 30-40 şi nu măsori atâţia ani de zile distanţa aia care. El a trecut pe sub el de atâtea ori şi nu a luat în considerare că îl ajunge. 

Pe acelaşi subiect

Pericol mortal pe şoselele din ţară

În întreaga ţară, sunt sute de astfel de limitatoare, adevărate bombe cu ceas pe care nimeni nu le verifică. La Braşov, anul trecut, acest şofer nu a mai ținut cont de limita de înălțime. Grinzile metalice sunt montate de administratorul drumului: CNAIR, consilile judeţene sau administraţiile locale şi întreținute de CFR. 

Pentru că sunt montate indicatoare, limitatoarele de înălţime nu mai sunt obligatorii, dar în acelaşi timp rămân extrem de utile în multe cazrui. Spre exemplu, podul Constanţa din Capitală, imediat după ce a fost reabilitat, a şi fost lovit de un buldoexcavator transportat pe o platformă. 

În întreaga ţară, sunt sute de astfel de limitatoare. Multe dintre cele care au fost fost doborâte în accidente nu au mai fost înlocuite. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » Stiri sociale » Pericol mortal pe şoselele din ţară. Cum au ajuns limitatoarele de înălţime adevărate bombe cu ceas pe care nimeni nu le verifică