Antena Meniu Search
x

Pistele aeroportului Otopeni pun în pericol traficul aerian şi au nevoie urgentă de reparaţii capitale

Pistele aeroportului Otopeni pun în pericol traficul aerian şi au nevoie urgentă de reparaţii capitale!

Vezi și

Pistele aeroportului Otopeni pun în pericol traficul aerian şi au nevoie urgentă de reparaţii capitale! Avertismentul este dat de controlorii de trafic aerian, într-un raport al Corpului de Control al Premierului. Mai multe nereguli ies la iveală, după ce au fost controlate documentele aeroportului din 2013 şi până în 2017. Reporterii Observator au obţinut, în exclusivitate, imagini de pe una dintre pistele proaspăt asfaltate în urmă cu câteva luni.

Fotografiile surprinse de un comandant arată starea extremă de degradare în care a ajuns una dintre căile de rulare de pe aeroportul Otopeni. În exclusivitate pentru Observatorul, pilotul ne-a declarat riscurile la care sunt expuşi pasagerii în momentul decolărilor şi aterizărilor.

Până şi sindicaliştii se minunează de starea asflatului proaspăt turnat. Reparaţiile de mântuială din toamna trecută au costat în jur de o sută de mii de euro, spun surse din administaţia aeroportului. Iar reparaţii capitale ale pistelor nu s-au mai făcut de 24 de ani. 

În ultima verificarii făcută de Corpul de control al premierului până şi controlorii de trafic aerian îşi arată îngrijoararea şi temerile în ceea ce priveşte starea dezastroasă a infrastructurii. 

Pe acelaşi subiect

În raportul corpului de control al fostului premieri Mihai Tudose se arată cum şefii de la Aeroportul Henri Coandă s-au plimbat prin Mexic în timp ce făceau cursuri la New York. Tot în documentul oficial destul de stufos se mai arată că în infrastructura din aeroport nu s-a investit aproape nimic în ultimii ani, iar cele două piste au ajuns într-o starea dezastroasă.

Nici balizajul nu funcţionează în parametri normali. De aceea, ieri, mai multe aeronave nu au putut să aterizeze pe vreme de ceaţă. Sunt probleme grave şi cu automatele de plată pentru parcare. De multe ori nu funcţionează sau nu dau rest.

Raportul făcut de Corpul de Control al premierului arată şi angajări mai mult fictive. De exemplu o salariată de la Direcţia Relaţii Externe a venit la serviciu 50 de minute, timp de 6 luni, dar a primit un salariu de aproape 30 de mii de lei. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Veţi participa la Slujba de Înviere?

Observator » Stiri sociale » Pistele aeroportului Otopeni pun în pericol traficul aerian şi au nevoie urgentă de reparaţii capitale