Video Româncele cheltuie mai mulţi bani pe produsele cosmetice de calitate. Vânzările online sunt în continuă creştere
Pandemia a schimbat în mod sigur şi obiceiurile de consum ale celor mai mulţi români. Un sondaj recent arată că doamnele alocă până la 500 de lei lunar pentru produse cosmetice şi de îngrijire personală, iar calitatea stă la baza achiziţilor.
- Cele mai importante știri ale zilei sunt la Observator 19, Antena 1
Şampoanele, balsamurile, parfumurile, vopseaua de păr, cremele şi loţiunile hidratante sunt produsele cosmetice şi de îngrijire preferate şi cumpărate de femei în ultimul an. Cele mai multe comenzi au fost făcute în mediul online, care a înregistrat creșteri uriașe, iar tendiţa pare să se păstreze.
Cu o listă lungă de produse aflate doar la un click distanță, femeile din România au avut mai mult spor la cumpărături. Trei din 4 cliente au cumpărat constant produse de îngrijire și cosmetice şi au alocat sume între 100 şi 500 de lei lunar pentru rutina de îngrijire.
Cumpăr o grămadă. Peelinguri pentru faţă, măşti cosmetice, creme pentru dimineaţa şi seara, serum cu vitamina C. Cumpăr foarte mult online. Preţurile sunt mai bune şi oferta e mai bogată.
Un bb creme pentru acoperire, ceva mai light. Tuş. Este produsul meu preferat şi un ruj. Un fond de ten în jur de 100 de lei, o cremă hidratantă cu SPF tot în jurul a 100 de lei. Cel mai des, cremă şi fond de ten. Probabil că mă duc undeva în jur la 200-300 de lei.
- Afaceri născute din pură pasiune: Doi soţi din Olt au pus pe picioare propriul business cu trandafiri pentru...
- Motivele invocate nu au ajutat-o pe o româncă prinsă la furat de produse cosmetice, în Scoţia, să scape de...
- Un român prins la furat de produse cosmetice, în Italia, a fost dat de gol de telefonul mobil
Peste 30% dintre cei care au participat la un sondaj realizat pe reţele de socializare spun că fac săptămânal achiziţii online, semn că această modalitate de cumpărare este tot mai utilizată. Este şi una una dintre cele mai mari schimbări în comportamentul de consum determinată de pandemia de COVID-19.
Călin Spiridon, director marketing: Interesul pentru anumite produse din zona asta de cosmetice a crescut faţă de anul tecut cu 5-10%. Observăm un interes crescut pentru seturile de make-up, produsele de păr şi în special vopseaua profesională şi parfumuri. Comenzile nu numai că au crescut ca număr, dar şi coşul de cumpărături este mult mai variat în zona asta.
Medicii atrag atenţia şi ne sfătuiesc să fim foarte atenţi de unde cumpărăm aceste produse. În piaţă există şi foarte multe falsuri, iar în cabinete ajung des paciente cu probleme grave cauzate de aplicarea unui produs cosmetic nepotrivit.
Olga Simionescu, prof. dr. dermatolog: Eczeme, iritaţii, agravare de boli care sunt fotosensibilitate, agravări de maladie autoimună, dermatite. Există o întreagă patalogie. Trebuie să fie atente, să fie produsul în valabilitate, să fie compania serioasă şi locul de unde îl procură să fie unul demn de încredere.
Potrivit sondajului, aproape 35% dintre cei care achiziţionează cosmetice spun că se uită în primul rând la calitatea produsului. Urmează apoi preţul, necesitatea, dar şi promoţiile.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰